شیوه تعیین وقت آنلاین سفارت لهستان برای ویزا شنگن تیپ C و تیپ D

وقت سفارت لهستان تو تهران واسه دریافت روادید این کشور الزامیه و این وقت به صورت اینترنتی به هموطنان گرامی که علاقه مند سفر به این کشور قشنگتر و دیدنی جنوب قاره سبز هستن داده می شه.
لهستان یکی از کشورای منطقه  شنگن بوده و با روادید اون می تونین به ۲۵ کشور این منطقه سفر کنین.

دریافت وقت سفارت لهستان تو تهران به صورت اینترنتی بوده و احتیاجی به مراجعه حضوری به سفارت لهستان در خیابون نلسون ماندلا تهران نیس.
سفارت لهستان بر خلاف چک و بلژیک و آلمان و فرانسه و هلند و فنلاند و نروژ که از راه کارگزار رسمی (VFS GLOBAL) خدمات دادن روادید رو واسه ایرانیان در پاساژ لوکس پالادیوم زعفرانیه انجام می ده، کارگزار نداره و باید از راه اینترنت وقت بگیرین.

تعیین  وقت سفارت لهستان واسه دریافت همه نوع روادید از جمله روادید شنگن تیپ سی و ویزا دراز مدت نشنال انجام می شه.
روادید شنگن تیپ سی امکان تردد در منطقه شنگن رو تا مدت ۹۰ روز به شما می ده و ویزا تیپ دی که nationalه امکان دریافت روادید لهستان رو از ۹۰ روز تا ۳۶۵ روز میده.

اگه می خواید تا همین چند وقت دیگه که خیلی هم دور نیس نسبت به دریافت روادید لهستان تو تهران اقدام کرده و به این کشور دیدنی و ارزون قاره سبز سفر کنین، راهنمای امروز سرویس دانستنیای ما رو بخونین. توجه کنین که ما راهنمای تعیین وقت اینترنتی سفارتایی مثل سوئد رو در ما معرفی کردیم.

واسه دریافت وقت سفارت لهستان تو تهران، اول باید به بخش انگلیسی زبون سایت سفارت لهستان تو تهران مراجعه کنین که بدیش اینه بخش فارسی زبون نداره. به این لینک رفته و با صفحه زیر مواجه میشین که واسه دریافت روادید دراز مدت لهستان مثل روادید تجاری و دانشجویی و اقامتی کاربرد داره.

همونطور که در عکس بالا می بینین، شما با اطلاعاتی درباره گرفتن وقت و چگونگی پر کردن فرمای اینترنتی جهت دریافت وقت مصاحبه سفارت لهستان تو تهران و تحویل مدارک روبرو هستین.

همونجوریکه در عکس بالا می بینین، در بخش  date of appointment منویی هست که هر وقت شما روی اون کلیک کنین، اولین وقت مصاحبه خالی رو بهتون میده و پس از ان باید روی دکمه رزرواسیون یا make reservation کلیک کنین. در واقع سفارت لهستان تو تهران واسه دریافت وقت مصاحبه و تحویل مدارک، مثل بقیه سفارتخانه های شنگن که بازه وقتی در اختیار مراجعه کننده قرار میده، بازه وقتی قرار نمیده.

 

پس از اون وارد صفحه اپلیکیشن آنلاین میشین.

 

در صفحه بالا، گزینه اول مربوط به ورود اطلاعات نام خانوادگی براساس اطلاعات گذرنامه س. گزینه دوم هم  تکرار گزینه اول. گزینه سوم ورود نام، گزینه چهارم ورود اطلاعات تاریخ تولد به لاتین. گزینه پنجم هم مکان تولد و گزینه ششم و گزینه هفتم هم باید ملی بودن رو وارد کنین.

گزینه هشتم تعیین جنسیت (مرد-زن) و گزینه نهم هم وضعیت ازدواجه. گزینه دوازدهم نوع گذرنامه رو وارد کنین و ORDINARY PASSPORT رو انتخاب فرمایید. در گزینه شماره ۱۳، شماره گذرنامه رو وارد کنین. در گزینه ۱۴ هم تاریخ ارسال گذرنامه و در گزینه شماره ۱۵ هم تاریخ اعتبار اونو قید کنین. اگه در ایران صادر شده در گزینه ۱۶، کلمه  IRAN POLICE رو وارد کنین.

نوشته دیگر :   ۱۵ راهکاری که از شما انسانی شاد و موفق می سازند

گزینه ۱۶ معمولا کاربردی نداره و روی does not apply کلیک کنین. در گزینه شماره ۱۷ هم مشخصات نشانی و پست الکترونیک خود رو وارد کنین. به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که نشانی پست الکترونیک که اینجا وارد میکنین، همون ای میلی هست که تاییدیه وقت جهت مراجعه به سفارت و کد ورود شما به سفارت لهستان تو تهران به اون فرستاده میشه. پس دقت کنین. شماره تماس درستی وارد کنین که در مواقع لازم، کنسول سفارت لهستان تو تهران با شما تماس بگیره.

گزینه شماره ۱۸ به این اشاره میکنه که اگه در کشوری غیر از ایران ساکن هستین، اطلاعات مربوطه رو وارد کنین. گزینه ۱۹ به شغل الان (current  occupation) اشاره داره که باید از راه منو آبشاری انتخاب کنین. اگه مدیر قسمتی در شرکت یا موسسه یا سازمان یا دپارتمانی هستین، گزینه اول یعنی administrative staff رو انتخاب کنین.بعد بخش employer رو در بخش بعدی انتخاب کرده و مشخصات کارفرما و جایی که کار میکنین رو به دقت بنویسین. اطلاعات درست وارد کنین که قابل استناد باشه.

گزینه شماره ۲۵ مدت اقامت در لهستان رو نشون می ده که باید بیشتر از ۹۰ روز باشه. در گزینه شماره ۲۹ هم تاریخ ورود به لهستان و تاریخ خروج باید مشخص شه.

گزینه ۲۶ و گزینه ۲۷ به این اشاره میکنین که اگه قبلا تجربه دریافت روادید شنگن داشته یا انگشت انگاری شدین. در بخش بعدی، اطلاعات دعوت کننده رو ارائه کنین. مثلا اگه قصد شرکت در دوره آموزشی یا گذروندن یه مقطع تحصیلی دارین، اطلاعات موسسه یا دانشگاه رو وارد کنین.

گزینه شماره ۳۳ از شما می پرسد که در سفر به لهستان، کی هزینهاتون رو تقبل میکنه.

توجه کنین که قبل از فرستان وقت پایانی، باید ۳ گزینه رو کلیک کنین و بعد روی continue  کلیک کنین. پس از ان پیش فرم پایانی رو تایید کرده و وقت اینترنتی به شما داده می شه.

توجه کنین که واسه افزایش شانس جهت دریافت روادید لهستان تو تهران، باید  سندی سفت مربوط به برگشت شما به میهن ارائه شه.
مثل گردش مالی بالا، سند ملکی، گواهی حساب پس انداز و جاری خوب و برگه سهامداری در بازار بورس و مسایلی مثل این. دریافت روادید شنگن قبلی، شرط لازم واسه دریافت روادید شنگن لهستان نیس اما شانس شما رو زیاد می کنه.
اگه می خواید واسه اولین بار به لهستان سفر کنین، پیشنهاد میکنیم که ویزای تحصیلی این کشور رو دریافت کنین و در دوره  های کوتاه مدت و دراز مدت ارزون در شهرهای جور واجور این کشور به خصوص ورشو شرکت کنین.