بورسیه های جدید نروژ، استرالیا و آلمان ۲۰۱۹

در ادامه سلسله حرفای سرویس دانشگاهی ما که در چند سال گذشته به معرفی فرصتای تحصیلی و بورسیه در دانشگاه های جور واجور جهان می پرداختیم، امروز نگاهی داریم به جدید ترین فرصتای بورسیه در آلمان، استرالیا ونروژ تا مخاطبان گرامی علاقمند به تحصیل رایگان با کمک هزینه تحصیلی در کشورای اشاره شده با فراخوانای جدید آشنا گردند. به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که داشتن مدرک آیلتس ۶.۵ از ۹ آکادمیک یا تافل ۸۵ از  ۱۲۰ و ترجمه رسمی مدارک و رزومه  قوی واسه اپلای بورسا الزامیه.

تحصیل به طور کامل رایگان در کلیه رشته های به زبون انگلیسی در کلیه مقاطع تحصیلی در نروژ در دسترسه و این وضعیت فقط در مقطع دکتری واسه کشورای فنلاند و سوئد در اختیار دانشجویان ایرونی قرار داره.
معافیت از پرداخت شهریه واسه  رشته های کارشناسی ارشد این کشورها، به دانشجویان دارای شرایط تعلق می گیره.

 

بورسیه کارشناسی نروژ

 

⁣دانشکده بیزینس نروژ بی آی ) بزرگترین مدرسه بیزینس در کشور نروژ و دومی در کل اروپاه. این دانشکده دارای چهار پردیسه که اصلی ترین اون در شهر اسلو واقع شده.
دانشکده بیزینس نروژ دارای ۸۴۵ کارمنده که از این تعداد ۴۰۴ نفر کارمند آکادمیک/هیئت علمی و ۴۴۱ نفر کارکنان اداری هستن. در سال ۲۰۱۵ در حدود ۱۸۷۲۸ دانشجو در این دانشگاه مشغول به تحصیل بودن.

این دانشگاه در سال ۱۹۴۳ با نام Bedriftøkonomisk Institut یا همون موسسه اقتصاد مدیریتی شروع به کار کرد که بعدا اسمش به دانشکده بیزینس نروژ تغییر یافت و مخفف بی آی از نام قدیم اون باقی مونده. پردیسای این دانشگاه در شهرهای اسلو، برگن، استاوانگر و تروندهایم واقع شده.

این کمک هزینه و بورسیه تحصیلی واسه مقطع لیسانس در دانشکده بیزینس نروژ (BI Norwegian Business School) در کشور نروژ در رشته های مدیریت اجرایی کار و کاسبی، حسابداری، فاینانس، بازاریابی/مارکتینگ، بیزینسه. تاریخ انقضا واسه این بورسیه (۱۵ آوریل) هستش.
این بورسیه تموم شهریه دانشگاه رو کاور می کنه و ارزش اون ۲۴۰ هزار کرون نروژه.

بورسیه استرالیا واسه خواهندگان خانوم

دانشگاه سیدنی University of Sydney اولین دانشگاه استرالیا و عضو گروه هشته که بهترین دانشگاه های تحقیقاتی استرالیا رو شامل میشه. این دانشگاه پیوسته در بین ۱۰۰ دانشگاه برتر در رتبه بندیای معتبر دانشگاهی قرار داره.
هم اینکه دانشگاه سیدنی یکی از چهار دانشگاه برتر استرالیا در کلیه رشته ها حساب می شه.

  • مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد
  • خلاصه بورسیه:  این برنامه بورسیه خاص زنان پیشرو در بخش کسب و کاره و به دانشجویان بین المللی زن اعطا می شه.

شرایط و مدارک لازم

  • مدرک کارشناسی در رشته های در رابطه
  •  مهارت زبون انگلیسی عالی

 

    • مهارتای رهبری و مشارکت

 

 

 

  • علاقه به فعالیت در بخشای در رابطه به زنان

  • رزومه، مدارک تحصیلی و ریزنمرات، نامه انگیزشی

ارزش بورسیه: پوشش ۶۶ درصد شهریه کل دوره به مدت ۱۸ ماه

بورسیه دانشگاه بین المللی مجارستان ۲۰۱۹  

یه دانشگاه بین المللی با دانشجویانی از بیشتر از ۱۰۰ کشور دنیاس که در آموزش و تحقیقات بین رشته ای مشارکت می کنن. موضوع/رشته بورسیه: اقتصاد و کار و کاسبی تاریخ روابط بین الملل تحقیقات حقوقی ریاضیات فلسفه جامعه شناسی در مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد و PhDه.

شرایط و مدارک لازم هم مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد در بخشای در رابطه، مهارت زبون انگلیسی عالی و رزومه، مدارک تحصیلی و ریز نمرات، پیشنهاد نامه تحصیلی، کاورلتر (cover letter) است. ارزش بورسیه: ۱۰۰ درصد تخفیف شهریه بیمه درمانی مستمری ماهانه ۳۱۰ یورو واسه مخارج زندگیه. مهلت اقدام: (۲۰۱۹ فوریه ۱) ۱۲ بهمن ماه ۱۳۹۷.

کارشناسی ارشد زبون انگلیسی در آلمان دانشگاه فردریش الکساندر ارلانگن FAU Erlangen – Nurnberg  

این دانشگاه با تقریبا ۳۸۰۰۰ دانشجو دومین دانشگاه بزرگ در ایالت بایرنه. تاسیس این دانشگاه به سال ۱۷۴۲ برمیگرده. دانشکده های دانشگاه فریدریش الکساندر ارلانگن –نورن برگ

دانشکده پزشکی

 

دانشکده علوم طبیعی

 

دانشکده فلسفه و فقه

 

دانشکده حقوق و علوم اقتصاد

 

دانشکده صنعتی

  •  زبون تحصیل: انگلیسى

  •  شهریه: رایگان

  • هزینه ثبت‌نام: ۴۲ یورو در هر ترم
    • مدرک زبون مورد نیاز انگلیسى: دست کم نمره تافل ۹۵ یا آیلتس ۷
    • تحصیلات مورد نیاز: کارشناسی زبون انگلیسی و یا رشته های مشابه
  • شروع تحصیل: اکتبر ۲۰۱۹

  • مهلت تحویل مدارک:حداکثر تا ۲۰ تیر ماه ۱۳۹۸
نوشته دیگر :   با بهترین و خوش ساخت ترین فیلم های انیمه ژاپنی آشنا شوید [قسمت دوم]