پلتفرم جدید Yelp به بیماران اجازه می دهد تا از نمایه مطب دندانپزشکی قرار ملاقات بگذارند

 

 

پلتفرم جدید Yelp به بیماران اجازه می دهد تا از نمایه مطب دندانپزشکی قرار ملاقات بگذارند

این بر کسی پوشیده نیست که صنعت دندانپزشکی با Yelp و دیگر مراکز بررسی آنلاین رابطه عشق/تنفر داشته است.

ثابت شده است که اجتناب از بررسی آنلاین تقریباً غیرممکن است و مراقبت از شهرت آنلاین مطب دندانپزشکی به بخشی استاندارد از انجام تجارت تبدیل شده است. نظرات منفی بیماران می تواند به یک مطب دندانپزشکی آسیب برساند، در حالی که نظرات مثبت می تواند به بیماران جدید کمک کند تا برنامه را تکمیل کنند. اکنون این نظرات مثبت Yelp ممکن است حتی ارزشمندتر شوند زیرا این شرکت خدمات جدید پلتفرم Yelp خود را در پست وبلاگ امروز. اهمیت طراحی در کلینیک دندانپزشکی

صورت‌حساب در پست به عنوان یک سرویس تراکنش جدید، پلتفرم Yelp واقعاً مشارکتی بین Yelp و سایر است. شرکت های خدمات آنلاین. این سیستم به افراد اجازه می‌دهد تا بدون خروج از نمایه Yelp یک کسب‌وکار، غذا را برای تحویل، تحویل یا برنامه‌ریزی قرار ملاقات سفارش دهند. امروز از طریق همکاری با خدمات تحویل آنلاین Eat24 و delivery.com در رده رستوران راه اندازی شده است. Yelp قصد دارد در آینده آن را از طریق سایر شراکت‌های مشابه در دسته‌های دیگر عرضه کند.

روش های دندانپزشکی به طور خاص در پست وبلاگ ذکر شده است و ارائه دهنده eService Demandforce به عنوان یکی از فناوری های پشتیبانی ذکر شده است. شرکای پلتفرم Yelp. این بدان معناست که نمایه Yelp از روش‌های دندانپزشکی که با Demandforce کار می‌کنند ممکن است به زودی به بیماران این امکان را بدهد که یک قرار ملاقات بگذارند.

در حالی که ممکن است دندانپزشکان Yelp را دوست نداشته باشند، برنامه ریزی از طریق سایت می تواند ابزار قدرتمندی باشد. بیمارانی که از نظرات مثبت الهام گرفته شده اند، به جای رفتن به وب سایت مطب دندانپزشکی یا برداشتن تلفن، فقط یک کلیک تا گرفتن آن قرار فاصله دارند. مطمئناً پلتفرم Yelp یک نوآوری مثبت برای تمرین هایی است که می توانند مشارکت کنند.

اما همین جاست که این سرویس جدید کمی مشکل می شود. مطب های دندانپزشکی دارای پروفایل Yelp هستند، خواه آن را بخواهند یا نه. هر مصرف‌کننده‌ای می‌تواند یک نمایه در Yelp ایجاد کند تا بررسی هر کسب‌وکاری را پست کند. مطمئناً یک تمرین می تواند آن نمایه را نظارت کند و به آن تمایل داشته باشد، اما شما نمی توانید به سادگی از Yelp انصراف دهید. و با پلتفرم Yelp، مطب‌های دندانپزشکی که با Demandforce کار می‌کنند، پروفایل‌هایی خواهند داشت که شامل ویژگی‌های تعاملی و بهبودیافته است. روش‌های کار با سایر شرکت‌های خدمات الکترونیکی ممکن است گزینه‌های مشابهی نداشته باشند.

نوشته دیگر :   بررسی جامع لوازم برقی پرکاربرد در خانه

اگر دو عمل در یک منطقه هر کدام به خوبی بررسی شوند، اما یکی دارای ویژگی زمان‌بندی پلتفرم Demandforce-Yelp باشد و دیگری نداشته باشد، ممکن است برای بیمار جدید مطلوب‌تر به نظر برسد. Yelp حتی ممکن است این امکان را فراهم کند که فقط برای مطب های دندانپزشکی که دارای برنامه ریزی یکپارچه هستند جستجو کنید. چنین فیلتری به این معنی است که روش‌های بدون ویژگی‌های پلتفرم Yelp می‌توانند بسیار کمتر قابل مشاهده باشند.

مانند صفحات زرد قدیمی که در آن همه افراد گنجانده شده بودند، اما افرادی که پرداخت می کردند می توانستند لیست های قابل توجه تری را گسترش دهند، پلتفرم Yelp سطوح بسیار متفاوتی را در بین پروفایل های تجاری Yelp ایجاد می کند. از دیدگاه بیماران، این یک ویژگی عالی است، و Demandforce مطمئناً از این مشارکت سود می برد، اما شیوه هایی که برای موفقیت در بازارهای رقابتی تلاش می کنند ممکن است آن را متفاوت ببینند.

این مهم است که ببینیم این برنامه جدید چگونه اجرا می شود و چقدر هزینه برای شرکت در عمل های دندانپزشکی خواهد داشت. برخی ممکن است نخواهند از Yelp از لحاظ مالی حمایت کنند، اما در عین حال ممکن است شرکت نکردن را حتی پرهزینه‌تر بدانند.]

منبع :

https://abdarya.ir/اهمیت-طراحی-در-کلینیک-دندانپزشکی/