آموزشی

طرز تهیه غذای خوشمزه با سوسیس و کلم با عدس

به دنبال یه دستور آشپزی ساده واسه شامی سالم و خوشمزه هستین؟ با ما همراه شید تا روش درست کردن یه غذای خوشمزه رو یاد بگیرین.

سوسیس و کلم با عدس

مخصوص ۴ تا ۶ نفر

۴ فنجون عدس قهوه ایی

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۴ عدد سوسیس سیری خام، از طول بریده شده

۱ دسته کلم کیل، ریزشده (کلم کیل (Kale) یه سبزی سبزبرگه. این گیاه با کاهو، کلم بروکلی، کلم برگ و کلم فندقی خویشاوندی داره.)

۵ حبه سیر، ریزشده

نمک و فلفل تازه پودر شده

روش درست کردن

۱. عدس ها رو با ۶ فنجون آب و نمک در قابلمه ایی کوچیک مخلوط کنین. روی حرارت زیاد بذارین تا بجوشه، بعد گرما رو کم کنین تا به مدت نیم ساعت به آرومی بجوشه و عدس ها نرم شن. عدس ها رو آبکش کرده و کنار بذارین.

۲. روغن رو در ماهی تابه ایی چدنی با قطر ۳۰ سانت روی حرارت ملایم گرم کنین. سوسیس ها رو درون اون ریخته و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه سرخ کنین، یه بار اون ها رو برگردونین تا قهوه ایی شن و بپزن.

۳. کیلا رو با دست خرد کنین تا نرم شن.

۴. وقتی که سوسیس ها پختند، کیلای خردشده و سیر رو به اون ها بیافزائید. مواد رو به مدت ۲ دقیقه سرخ کنین و بعضی وقتا برگردونین.

۵. ۱ قاشق غذاخوری آب رو با نمک و فلفل مخلوط کنین و روی مواد بریزین. اجازه بدید به مدت ۲ دقیقه بپزن، بعد درب ظرف رو ورداشته و عدسا رو اضافه کنین. اجازه بدید دوباره بپزن، درب ظرف رو به مدت ۳ دقیقه بذارین تا عدس ها گرم شن.

مواد مغذی: ۴۲۰ کالری، ۳۲ گرم پروتئین، ۵۶ گرم کربوهیدرات، ۲۵ گرم فیبر، ۰ گرم قند، ۷ گرم چربی، ۲ گرم چربی اشباع شده، ۴۵۰ میلی گرم سدیم

چیجوری یه پاستای سالم بپزیم؟

غذاهای بهاری از طبیعت

آشپزی مدرن آی بانو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *