طرز تهیه غذای خوشمزه با سوسیس و کلم با عدس

High resolution jpeg included.

به دنبال یه دستور آشپزی ساده واسه شامی سالم و خوشمزه هستین؟ با ما همراه شید تا روش درست کردن یه غذای خوشمزه رو یاد بگیرین.

سوسیس و کلم با عدس

مخصوص ۴ تا ۶ نفر

۴ فنجون عدس قهوه ایی

۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون

۴ عدد سوسیس سیری خام، از طول بریده شده

۱ دسته کلم کیل، ریزشده (کلم کیل (Kale) یه سبزی سبزبرگه. این گیاه با کاهو، کلم بروکلی، کلم برگ و کلم فندقی خویشاوندی داره.)

۵ حبه سیر، ریزشده

نمک و فلفل تازه پودر شده

روش درست کردن

۱. عدس ها رو با ۶ فنجون آب و نمک در قابلمه ایی کوچیک مخلوط کنین. روی حرارت زیاد بذارین تا بجوشه، بعد گرما رو کم کنین تا به مدت نیم ساعت به آرومی بجوشه و عدس ها نرم شن. عدس ها رو آبکش کرده و کنار بذارین.

۲. روغن رو در ماهی تابه ایی چدنی با قطر ۳۰ سانت روی حرارت ملایم گرم کنین. سوسیس ها رو درون اون ریخته و به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه سرخ کنین، یه بار اون ها رو برگردونین تا قهوه ایی شن و بپزن.

۳. کیلا رو با دست خرد کنین تا نرم شن.

۴. وقتی که سوسیس ها پختند، کیلای خردشده و سیر رو به اون ها بیافزائید. مواد رو به مدت ۲ دقیقه سرخ کنین و بعضی وقتا برگردونین.

۵. ۱ قاشق غذاخوری آب رو با نمک و فلفل مخلوط کنین و روی مواد بریزین. اجازه بدید به مدت ۲ دقیقه بپزن، بعد درب ظرف رو ورداشته و عدسا رو اضافه کنین. اجازه بدید دوباره بپزن، درب ظرف رو به مدت ۳ دقیقه بذارین تا عدس ها گرم شن.

مواد مغذی: ۴۲۰ کالری، ۳۲ گرم پروتئین، ۵۶ گرم کربوهیدرات، ۲۵ گرم فیبر، ۰ گرم قند، ۷ گرم چربی، ۲ گرم چربی اشباع شده، ۴۵۰ میلی گرم سدیم

چیجوری یه پاستای سالم بپزیم؟

غذاهای بهاری از طبیعت

آشپزی مدرن آی بانو