طرز تهیه اسنک های خوشمزه سرشار از پروتئین

bowel-recipe,کاسه پروتئین حبوبات

اگه واسه برنامه بدنسازی خود به پروتئین بیشتری نیاز دارین و یا می خواید نیاز روزانه پروتئین خودتون رو از یه منبع خوشمزه دریافت کنین با مجله آشپزی همراه شید تا دستور جفت و جور ۶ کاسه پروتئینی خوشمزه رو یاد بگیرین.

به گزارش آلامتو و به نقل از آی بانو؛ خواهان خوراکی آسون و خالص هستین؟ این ها راز وعده ایی قوی تو یه چشم به هم زدنه. چند نمونه وعده های کاسه ایی که تازگیاً گرایش زیادی به اون هست رو در ادامه می بینین .

اگه به سالادهای مخلوط علاقه دارین، اما به چیزی قوی تر تمایل دارین، کاسه حبوبات در اختیار شماس. با ترکیب یکی از حبوبات، پروتئین، محصولی تازه و آجیل ها یا دانه ها واسه قرچ قروچ، از این دستورات پیروی کنین که پر از ترکیبات مواد مغذیه که ساعت ها شما رو سیر نگه می داره. بهترین بخش اون چیه؟ این دستورات بسیار آسون هستن و جفت و جور اون ها وقت زیادی نیاز نداره: می تونید از سه روز قبل حبوبات رو پخته، اجازه بدید سرد شه، بعد درب اون رو پوشونده و در یخچال بذارین.

  1. فاروی ترد و میگوی سرخ شده

فارو، فرم قدیمی گندمه که سربازان رومی از اون تغذیه می کردن. فارو پر از فیبر، پروتئین و آهنه.

ترکیبات: فارو، سس سویای کم نمک، عسل، سرکه برنج بی چاشنی، نشاسته ذرت، سیر له شده، روغن هسته انگور، گل کلم بروکلی، فلفل دلمه ایی نارنجی، پیاز قرمز، میگو، پیازچه.

کالری: ۳۹۹

  1. کوینولای گرم با کلم و آووکادو

سوختگیری کنین! کوینولا، از نظر فنی یه دانه س و نه یکی از حبوبات، که در واقع یکی از تک و توک گیاهانیه که پر از پروتئینه.

این نوشته را هم بخوانید :   طرز تهیه لازانیا بدون سس

ترکیبات: سرکه بالزامیک، عصاره سبزیجات کم نمک، نمک حلال، فلفل مشکی، کوینولا، روغن هسته انگور، گوجه فرنگی گیلاسی، کلم لاکینتو، بادام، پنیر بز، آووکادو.

کالری: ۴۱۴

  1. برنج قهوه ایی وحشی با گوشت و سیب

زمان اون شده تا درباره برنج تجدید نظر کنین. برنج وحشی، گیاهی نیمه آبیه که پر از آنتی اکسیدان و مواد معدنی مثل منیزیم، فسفات و روش.

ترکیبات: مخلوطی از غلات کامل و برنج وحشی، نمک حلال، فلفل مشکی، گوشت، روغن هسته انگور، قارچ، سیب سبز، مریم گلی تازه، جوونه های اسفناج، گردو، سرکه سیب.

کالری: ۲۳۶

  1. تبوله لیمویی با جوجه کبابی

در انتخاب سالمون وحشی دودی یا قزل آلا به جای جوجه آزاد هستین.

ترکیبات: بلغور، روغن زیتون خالص، عصاره لیمو، آب لیمو، فلفل مشکی، نمک حلال، گوجه فرنگی، خیار انگلیسی، برگ های تازه جعفری، پیازچه، نعناع تازه، سینه جوجه، هسته کاج.

کالری: ۳۲۹

  1. حریره بلغور ذرت با راتاتوی

حریره ذرت بسیار مغذی، غذاییه که از پودر ذرت بزرگ، بلغور قرمز، جفت و جور شده.

ترکیبات: شیر خالص، عصاره مرغ کم نمک، نمک حلال، فلفل مشکی، بلغور ذرت آسیاب شد، پنیر پارمزان، روغن زیتون، موسیر، کدو، بادمجان، نخود، گوجه فرنگی.

کالری: ۳۷۳

  1. کاسه صبحونه گرمسیری

کاسه حبوبات که نباید حتماً باب طبع باشه! این نسخه، از ارزن تشکیل شده، شیرینی اون از شیر نارگیل، شربت افرا و میوه های تازه مثل موز و انبه س.

ترکیبات: آب، نمک حلال، فلفل مشکی، پودر زنجبیل، ارزن خام، شیر نارگیل، موز، انبه، شربت افرا، پوست نارگیل شیرین نشده، پسته.

کالری: ۴۸۵

خواص پروتئینا

بهترین منابع پروتئین گیاهی کدوما هستن؟

آشپزی مدرن آی بانو پروتئین

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*