با استراتژی‌ های برد در سئو شما پیروز قطعی میدان باشید

Defocused, blurred urban abstract traffic background. Night city background.

هر چی می گذره افراد بیش تری به اهمیت پی می برند و متوجه ضرورت جایگاه سایت خود در گوگل واسه رونق کار و کاسبی می شن. هجمه کاربران و مدیران سایت ها واسه بهره مندی از باعث شده میدون رقابت در گوگل بیشتر مثل میدون جنگ باشه. در میدون جنگ هر حرکت شما روی حریف اثر میذاره و پس هر گامی که بر می دارین، گامی که در حکم روش هدف دار کسب وکار شما هستش، باید به طور کامل آگاهانه باشه.
قبل از این مقدمات این رقابت رو جفت و جور کرده و قدم های اساسی واسه طراحی روش هدف دار برد در سئو راتدوین و پیش بینی کرده. فقط کافیه شمام از راه هدف دار های برد در پیروی کنین تا پیروز قطعی میدون شید.

روش هدف دار های برد در سئو

انتخاب صفحات واسه بهینه سازی
اگه مطالب آموزشی رو دنبال کرده باشین حتما می دونین که معنی شعاری بیش نیس و پیچیدگی های اون رو به فرآیندی پرچالش، پر زحمت و البته هزینه بر تبدیل کرده. حالا که بودجه فعالیت شما محدوده بهتره قبل از اقدام واسه صفحات خاص و حساس رو در سایت خود گلچین کنین و رو با همون صفحات شروع کنین.
مقایسه ابتدایی با رقبا
در بخش هایی به عنوان روش مورد بررسی قرار می گیرند که لازمه شمام با اون ها آشنا باشین:
۱ – URL ها
۲ – موضوعات
۳ – عناوین و زیرعنوان ها
۴ – تصاویر و تگ های alt
۵ – توضیحات متا
۶ – ساختار محتوا
۷ – سرعت بارگذاری
۸ – طول محتوا در هر صفحه
۹ – سازگاری با موبایل
۱۰ – ابزارک و پلاگین (مثل دکمه های مربوط به شبکه های اجتماعی)
عامل هایی که در در نظر می گیرند هم عبارتند از:
تعدد بک لینک ها به صفحه هدف
نوع بک لینک ها
بعد از بررسی رقبا این موارد واسه رسیدن به روش هدف دار های برد در باید قادر باشین به سوالات زیر جواب بدید:
• کلید واژه کانونی با در نظر گرفتن الگوریتم سئو معنایی گوگل چیه؟
• تراکم کلمات کلیدی رقبا چه قدره؟
• کلید واژه بین ۱۰۰ کاراکتر اول متن دیده می شه؟
• از کلید واژه در عنوان، زیرعنوان و موضوع استفاده می شه؟
• توضیحات متا به چه شکل نوشته می شن؟
• ویژگی عناصر چشمی به کار برده شده در سایت رقبا چیه؟
بررسی رفتاری کاربران
واسه این که آمار دقیقی از بازخورد و رفتار کاربران به دست بیارید باید بررسی رفتاری انجام بدین. هر چند که وسیله های زیادی در این مورد هست اما پیشنهاد می کنیم وارد حساب Google Analytics خود شید و به دو پارمتر زیر توجه کنین:
۱ – میانگین وقتی که کاربران در هر صفحه می گذارنند
۲ – اندازه فرار یا Bounce Rate

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست