الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و تغییرات سئو سایت

با ورود به سال جدید بر اون شدیم تا با تازه های همراه باشیم. الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و تغییرات بخش مهمیه که کارشناسان بخش و به دنبال اون هستن. و اعمال اون روی سایت با روشای بهینه سازی داخلی و خارجی سایت جهت گرفتن رتبه بهتر در نتیجه جستجو شدنیه.
در واقع بهترین روش جهت ایجاد ترافیک طبیعی بدون انجام هزینه های سنگینه. الان هر سایتی می تونه با مراجعه به سرویس تبلیغاتی گوگل به نام adwords با کلماتی که دلخواه و مورد نظر اون سایته در بالاترین جایگاه یافته های موتورهای جستجو قرار بگیره، ولی این کار به پرداخت هزینه بسیار زیادی نیازه. البته این بخش دوره ای و به مدت مشخص اتفاق می افته و دوباره واسه این کار نیاز به تقبل هزینه س. پس اصلا این کار صرفه اقتصادی نداره.

اگر با به کار گیری و با پرداخت هزینه خیلی کم دلیل میشین ترافیک مورد توجه به سمت سایت شما روونه شه و این کار رو به طور طبیعی صورت دادین و این روش در دراز مدت سود بیاری خوبی رو به سمت شما روونه می کنه. باید منطبق بر تغییرات انجام شده در روباتا و خزندهای موتورهای جستجو اعمال شه بعضی تغییرات الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و تغییرات منطبق بر اون دلیل شده تا کارشناسان و متخصان بخش سئو حرفه ای هم روش هدف دار و هدف گذاری خود رو با اون تغییر داده و نوع عملیات خود رو با اون منطبق کنن. که در ادامه به بعضی از این تغییرات می پردازیم.

الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و روشای سئو سایت

با به کار گیری روشای مختلفی با در نظر گرفتن تغییرات الگوریتم گوگل انجام قبول می کنه. اما تغییرات روند الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و روشای منطبق بر اون چیجوری هستش؟با در نظر گرفتن تغییرات انجام شده در الگوریتم گوگل دیگه روشای قدیمی شاید خوب جواب گو نباشه و باید دنبال راهکارهای جدید بود. اما بعضی تغییرات و تمرکز بیشتر موتورهای جستجو در دقیق شدن و فوکوس کردن بر قسمتا بیشتر و در بعضی بخشا کمتر شده از جمله: تمرکز بیشتر روی موبایل، امروزه با رواج گوشیای هوشمند زیرو رو کردن و گشتن های موبایلی بسیار رونق گرفته و خیلی از افراد زیرو رو کردن و گشتن های اینترنتی خود رو از این روش انجام میدن.

پس بهینه سازی هر چی بیشتر سایت برابری با موبایل و سیستمای عاملای اون در سال ۲۰۱۷ بسیار مهمن و یکی از شاخصها و امتیازدهی الگوریتمای گوگل در سال ۲۰۱۷ این بخشه. گوگل الان از چند الگوریتم جدید جهت جستجوهای موبایلی به بازار رونمایی کرده. فریم ورک جدید معرفی شده از طرف گوگل با نام ( Accelerated mobile pages ) که بیشتر تمرکز اون روی افزایش سرعت بارگذاری و لود شدن سایت روی گوشی موبایله از نمونه هایی از این بخشه.
بخش بعدی تغییرات در قسمت محتوا گذاری اتفاق افتاده و اون بالا بردن رتبه سایت در موتورهای جستجو با به کار گیری دیگر کلمات کلیدی اصلی در رابطه به کلمه اصلی سایته. یعنی فقط به این بخش که سایت شما با یه کلید واژه در رده های بالا موتور جستجو قرار داره اکتفا نکنین بلکه باید دیگه کلمات کلیدی که مشخصه هایی از سایت هستن رو با به کار گیری و محتوا گذاری پیشرفت بدید.
در مطالب بعدی به یه سری های دیگه از تغییرات بوجود اومده در الگوریتم گوگل در سال ۲۰۱۷ و در رابطه دربارش صحبت می کنیم.

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*