پایان نامه ها

پایان نامه درمورد پرسش نامه

(……………..
108
2-8- متغیرهای پژوهش وتعریف عملیاتی آنها ……………………………………………………..
109
فصل سو م: روش شناسی تحقیق
117
3-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………..
118
3-2- روش تحقیق ……………………………………………………………………………………………
119
3-2-1- جامعه آماری تحقیق……………………………………………………………………………….
122
3-2-2- روش نمونه گیری ………………………………………………………………………………..
123
3-2-3- حجم نمونه ………………………………………………………………………………………….
124
3-2-4- ابزار گردآوری داده ها (ابزار سنجش) ……………………………………………………..
126
3-2-4-1- پرسش نامه ……………………………………………………………………………………..
126
3-2-4-2- قابلیت اعتماد (پایایی) ……………………………………………………………………….
130
3-2-4-3- اعتبار (روایی) پرسشنامه ……………………………………………………………………
131
3-2-4-4- پایایی پرسشنامه ……………………………………………………………………………….
131
3-2-4-5- مقیاسهای مورد استفاده ……………………………………………………………………..
132
3-2-4-6- روش تجریه و تحلیل داده ها …………………………………………………………….
133
3-3- منابع جمع آوری اطلاعات …………………………………………………………………………
135
3-3-1- منابع ثانویه ………………………………………………………………………………………….
135
3-3-2- منابع اولیه ……………………………………………………………………………………………
136
فصل چهارم: توصیف و تحلیل داده‏ها، تحلیل توصیفی داده‏ها،‏تحلیل تبیینی‏داده‏ها و آزمون فرضیات
137
4-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………..
138
4-2- آمار توصیفی داده ها …………………………………………………………………………………
139
4-2-1- آمار توصیفی جامعه آماری (جنسیت، سن و تحصیلات) ……………………………
139
4-2-1-1- بررسی مشخصات جامعه آماری (جنسیت، سن و تحصیلات) ………………..
139
4-2-1-2- توزیع فراوانی میزان وفاداری، کیفیت درک شده، تداعی گرها، آگاهی نسبت به نام و نشان تجاری ………………………………………………………………………………..
143
4-2-1-3- توزیع فراوانی میزان تمایل مشتریان به پذیرش خدمات بیمه ای …………….
147
4-2-2- نتایج حاصل از آمار توصیفی بعد کیفیت درک شده …………………………………..
148
4-2-3- نتایج حاصل از آمار توصیفی اهمیت عوامل در استفاده از خدمات بیمه ای …..
150
4-3- آمار استنباطی …………………………………………………………………………………………..
151
4-3-1- مقدمه ………………………………………………………………………………………………….
151
4-3-2- بررسی نرمال بودن داده ها …………………………………………………………………….
152
4-3-3- اولویت بندی عوامل ارزش ویژه نام و نشان تجاری ………………………………….
154
4-3-4- اولویت بندی مولفه های بعد کیفیت درک شده ………………………………………..
155
4-3-5- اولویت بندی مولفه های موثر در استفاده از خدمات بیمه ای ……………………..
156
4-3-6- فرضیه اصلی تحقیق ……………………………………………………………………………..
157
4-3-7- فرضیات فرعی تحقیق …………………………………………………………………………..
159
4-3-7-1- فرضیه فرعی اول تحقیق ……………………………………………………………………
159
4-3-7-2- فرضیه فرعی دوم تحقیق …………………………………………………………………..
161
4-3-7-3- فرضیه فرعی سوم تحقیق …………………………………………………………………..
163
4-3-7-4- فرضیه فرعی چهارم تحقیق ………………………………………………………………..
165
4-3-8- رتبه بندی تأثیرگذاری مولفه های ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر تمایل مشتریان به پذیرش خدمات بیمه ای ……………………………………………………………………
167
فصل پنجم : تحلیل یافته ها، نتیجه گیری و پیشنهادات
169
5-1- مقدمه ……………………………………………………………………………………………………..
170
5-1-1- مقایسه پیشینه تحقیق با نتایج تحقیق ……………………………………………………….
170
5-2- نتیجه گیری ……………………………………………………………………………………………..
175
5-2-1- آزمون فرضیات ……………………………………………………………………………………
175
5-2-1-1- نتایج آزمون فرضیات فرعی فرضیه اول ……………………………………………….
175
5-2-1-2- آزمون فرضیه اصلی اول …………………………………………………………………….
176
5-2-2- سایر یافته های تحقیق …………………………………………………………………………..
176
5-2-2-1- ضریب اهمیت هر کدام از چهار عامل (وفاداری، کیفیت درک شده، تداعی‏گرها و آگاهی از نام ونشان تجاری) از نظر پاسخ دهندگان ……………………………
176
5-2-2-2- اهمیت و اولویت عوامل تشکیل دهنده کیفیت در بیمه ایران …………………..
177
5-2-2-3- اولویت عوامل مؤثر در استفاده از خدمات بیمه ای ……………………………….
177
5-2-2-4- رتبه بندی تأثیر گذاری عوامل ارزش ویژه نام و نشان تجاری بر تمایل مشتریان به پذیرش خدمات بیمه ای …………………………………………………………………….
177
5-3- پیشنهادها ………………………………………………………………………………………………..
178
5-3-1- پیشنهادات مبتنی بر تحقیق …………………………………………………………………….
178
5-3-2- پیشنهاد به سایر محققان …………….
..
…………………………………………………………
181
5-3-3- مشکلات و محدودیت های تحقیق …………………………………………………………
182
فهرست منابع …………………………………………………………………………………………………….
183
منابع فارسی ………………………………………………………………………………………………………
184
منابع غیر فارسی ………………………………………………………………………………………………..
188
پیوست ها …………………………………………………………………………………………………………
192
چکیده انگلیسی …………………………………………………………………………………………………
227

فهرست جدول ها
عنوان
صفحه
جدول 3-1- داده های پژوهش ………………………………………………………………………………………
128
جدول 4-1- فراوانی، درصد و درصد تجمعی جنسیت پاسخگویان …………………………………….
140
جدول 4-2- فراوانی، درصد و درصد تراکمی سطح سن پاسخگویان ………………………………….
141
جدول 4-3- فراوانی، درصد و درصد تراکمی تحصیلات پاسخگویان …………………………………
142
جدول 4-4- توزیع فراوانی میزان وفاداری نسبت به نام و نشان تجاری ……………………………….
143
جدول 4-5- توزیع فراوانی میزان کیفیت درک شده نسبت به نام و نشان تجاری ………………….
144
جدول 4-6- توزیع فراوانی میزان تداعی گرهای نام و نشان تجاری ……………………………………
145
جدول 4-7- توزیع فراوانی میزان آگاهی از نام و نشان تجاری …………………………………………..
146
جدول 4-8- توزیع فراوانی میزان تمایل مشتریان به پذیرش خدمات بیمه ای ………………………
147
جدول 4-9- آمار توصیفی بعد کیفیت درک شده ………………………………………………………………
148
جدول 4-10- آمار توصیفی اهمیت عوامل در استفاده از خدمات بیمه ای ……………………………
150
جدول4-11- اولویت بندی عوامل ارزش ویژه نام و نشان تجاری ………………………………………
155
جدول4-12- اولویت بندی مؤلفه های بعد کیفیت درک شده …………………………………………….
156
جدول4-13- اولویت بندی مؤلفه های موثر در استفاده از خدمات بیمه ای ………………………….
157
جدول4-14- ضرایب مدل رگرسیونی …………………………………………………………………………….
168

فهرست نمودارها
عنوان
صفحه
نمودار 4-1- توزیع درصد جنسیت پاسخگویان نمونه آماری ……………………………………………..
140
نمودار 4-2- توزیع درصد وضعیت سن پاسخگویان …………………………………………………………
141
نمودار4-3- توزیع درصد سطح تحصیلات پاسخگویان نمونه آماری …………………………………..
142
نمودار4-4- توزیع فراوانی میزان وفاداری نسبت به نام و نشان تجاری ………………………………..
143
نمودار4-5- توزیع فراوانی میزان کیفیت درک شده از نام و نشان تجاری …………………………….
144
نمودار4-6- توزیع فراوانی میزان تداعی گرهای نا و نشان تجاری ……………………………………..
145
نمودار4-7- توزیع فراوانی میزان آگاهی از نام و نشان تجاری ……………………………………………
146
نمودار4-8- توزیع فراوانی میزان تمایل مشتریان به پذیرش خدمات بیمه ای ………………………..
147

فهرست شکل ها
عنوان
صفحه
شکل 2-1- نمودار تشکیلاتی شرکت سهامی بیمه ایران …………………………………………………….
56
شکل 2-2- مدل ارزش ویژه نام و نشان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *