نوشتن درخواست تجدید نظر برای مجازات های دستی گوگل

هفته گذشته ، من راهنمایی برای Moz را در مورد جریمه جریمه گوگل نوشتم ، خیلی به سمت مجازاتهای دستی متمرکز شدم و وقتی مشتری جدیدی برای درخواست کمک درخواست کرد ، هر یک از مراحل را طی می کردیم.

یکی از مهمترین بخش های مجازات پیوند غیر طبیعی که توسط گوگل ابطال شده است درخواست تجدیدنظر مجدد است. مهم است که این مطالب به خوبی نوشته شده باشد ، حاوی تمام اطلاعات مربوطه و راهنمایی برای نشان دادن دقیقا به کارمند گوگل است که چه کاری انجام داده اید از زمان اجرای مجازات.

در این مرحله باید این نکته را بیان کنم که شما فقط باید درخواست مجدد را برای جریمه های دستی ارائه دهید . هنگامی که مسائل را با وب سایت خود حل کردید ، مجازات های الگوریتمی به طور خودکار حذف می شوند و الگوریتم آنها را تازه می کنید. متأسفانه ، راهی برای درخواست بررسی دستی یک مجازات الگوریتمی وجود ندارد .

اگر مجازات دستی دریافت کرده اید ، توسط گوگل Webmaster Tools پیامی برای شما ارسال می شود که بیان می کند مجازات برای چه کسی مجاز است. گوگل اخیراً برگه «عملکردهای Spam Manual» خود را در GWT راه اندازی کرده است ، که کمک بزرگی برای وب مسترها بوده است.

این راهنما در نظر گرفته شده است تا با توجه به روند درخواست بررسی مجدد ، نحوه ارائه آن و نکاتی درباره آنچه باید انجام دهید و از آنچه باید اجتناب کنید ، کمی بیشتر به عمق بپردازیم. ما در حال حاضر تعداد زیادی مجازات را برای شرکت هایی در سراسر جهان انجام می دهیم و روند کارمان را به طرز چشمگیری در طی یک سال گذشته بهبود بخشیده ایم.

نوشتن یک درخواست تجدیدنظر مجدد

باشه ، بنابراین قبل از اینکه حتی به جایی برسید که درخواست مجدد مجدد در موتورهای جستجو کنید ، کارهای زیادی باید انجام دهید. در این راهنما پوشش داده نمی شود ، اما اگر می خواهید یک راهنما در عمق مجازات پیدا کنید ، پیوند بالا را برای Moz بررسی کنید. من فرض می کنم که شما موارد زیر را انجام داده اید:

     

  • یک کارزار حذف لینک انجام داد و همه پیوندهای اسپم / غیر طبیعی را که به وب سایت شما نشان می دهند با موفقیت حذف کرد.
  • اسپم

     

  • همه کارهای حذف پیوند شما را در صفحه گسترده گوگل Docs ثبت کرده است (ما یک الگوی حذف مجازات Google را به صورت رایگان در وبلاگ خود به همراه یک راهنمای نحوه استفاده صحیح از آن در دسترس قرار داده ایم).
  •  

  • یک پرونده disavow را به گوگل ارسال کرد (در صورت لزوم) که حاوی پیوندهایی است که قادر به حذف آن نیستید.
  •  

  • دستورالعمل های مدیر وب Googles را بخوانید و مطمئن شوید که اکنون با آنها سازگار هستید (این مهم است)

اگر هیچ یک از موارد بالا را کامل نکرده اید ، من حتماً توصیه می کنم قبل از مطالعه موارد دیگر ، آنها را انجام دهید.

سپس یک سند متنی را باز کنید و درخواست تجدید نظر خود را بصورت آفلاین بنویسید. گوگل به شما اجازه نمی دهد بعد از ارسال آن به یک درخواست تجدید نظر دسترسی پیدا کنید ، بنابراین خوب است که یک نسخه شخصی از آنچه برای آنها ارسال کرده اید را نگه دارید.

در تجربه شخصی ما ، این مراحلی است که توصیه می کنیم به درخواست تجدید نظر شما اضافه کنیم:

     

  1. مقدمه – با گفتن گوگل برای مجازات خود و خلاصه ای از کارهایی که برای رفع آن انجام داده اید ، شروع کنید. اگر در گذشته درخواست تجدید نظر را پر کرده اید ، توضیح دهید که چرا فکر می کنید قبلاً ناموفق بوده اید و چه کاری را برای اصلاح امور انجام داده اید. کوتاه نگه دارید ، من پیشنهاد می کنم بیش از ۱ بند باشد.
  2.  

  3. کار انجام شده را نشان دهید – در این مرحله ، ما پیوندی به صفحه گسترده گوگل Docs شما اضافه می کنیم. این باید شامل تمام پیوندهایی باشد که به وب سایت شما نشان داده شده است (هر دو حذف شده و فعال). این باید به طور کامل تکمیل شود ، لیستی از تمام پیوندهایی را که با موفقیت حذف کرده اید ، غیرفعال شده اید ، نیازی به حذف و غیره ندارید نشان دهید. به عنوان مثال ، GWT ، MajesticSEO و غیره) و کارمند گوگل را به هر قسمت خاص که فکر می کنید مفید باشد (اشاره به تصاویر ، نمونه های ایمیل و موارد دیگر) می کنید ، اشاره کنید.
  4.  

  5. چند مثال از پیوند را که حذف کرده اید توضیح دهید – فکر می کنم همیشه به شما کمک می کند تا کمی از کارهایی که در یک یا دو پاراگراف انجام داده اید توضیح دهید. ما معمولاً مواردی مانند پیوندهای sitewide را که حذف کرده ایم ، هرزنامه انجمن / اظهار نظر (در صورت لزوم) و اگر نوع خاصی از سایت را امتحان نکرده اید ، ذکر می کنیم. ما یک مشتری داشتیم که به معنای واقعی کلمه صدها وب سایت کلون DMOZ ثبت شده است. متأسفانه ، ما نتوانستیم این موارد را حذف کنیم ، بنابراین ما دامنه ها را غیرفعال کردیم و به گوگل توضیح دادیم که آنها را به پرونده disavow اضافه کرده ایم.
  6.  

  7. صادق باشید ، توضیح دهید اگر اشتباهی مرتکب شده اید – غالباً غیر از این ، مشتری معمولاً در نوعی کیفیت ساخت یا ساخت لینک پیوندهای اسپممی شرکت کرده است. چیزیimes ، این بدون اطلاع است ، اما این می تواند به سادگی ثبت نام در وب سایت ها یا انجمن ها و ورود به نام دامنه آنها برای پیوند به وب سایت خود باشد. اگر در گذشته اشتباهی مرتکب شده اید ، به کارمند گوگل اطلاع دهید و به آنها بگویید که آن را اصلاح کرده اید و دیگر این کار را نمی کنید. اگر یک شرکت سئو را استخدام کرده اید که مجازات شما را دریافت کرده است ، توضیح دهید که این شرکت کجاست. مراقب این موضوع باشید اگر اگر با چندین شرکت کار کرده باشید زیرا ممکن است سالها پیش شرکتی باشد ، اما کار فقط مجازات شما را دریافت کرده است. اگر صادق باشید ، شانس خیلی بهتری برای لغو مجازات دارید.
  8. استخدام

     

  9. به آنها بگویید که در آینده چه کاری انجام می دهید – اگر هنوز کار در حذف پیوند ادامه دارد ، به گوگل اطلاع دهید. در همان یادداشت ، اگر در گذشته در درخواستهای تجدید نظر موفق نبودید و ۱۰۰٪ مطمئن نیستید که اگر همه موارد گوگل را از شما بخواهید نیز تکمیل کرده اید ، از آنها بخواهید که مجدد بخشی را دوباره بررسی کنند. به این ترتیب ، می توانید توضیح دهید که هنوز برای حذف لینک ها تلاش می کنید ، اما اگر آنها بتوانند مجازات را کاهش دهند ، واقعاً قدردانی خواهید کرد.
  10.  

  11. عذرخواهی کرده و همه چیز را بپیوندید – به گوگل بگویید که اکنون اطمینان دارید که در دستورالعمل های آنها هستید (بدیهی است که اطمینان داشته باشید که از این امر اطمینان دارید!). علاوه بر این ، از ناراحتی عذرخواهی کنید. از این گذشته ، این کارمندان به احتمال زیاد صدها درخواست تجدیدنظر در هر هفته را مشاهده می کنند ، احتمالاً آنها از خواندن آنها مریض هستند ، بنابراین فقط مودبانه است که از وقتشان تشکر کنیم. موارد را ببندید و ایمیل را شخصاً امضا کنید.
این نوشته را هم بخوانید :
آنچه شما ، به عنوان یک آژانس جستجوگرها ، برای موفق شدن باید ردیابی کنید

به یاد داشته باشید که درخواست خود را در یک سند متنی کپی کنید و آن را برای مطالعه بعدی ذخیره کنید. اگر مجبور باشید بیش از یک بار درخواست بازبینی کنید ، این کار مفید خواهد بود.

چند نکته برای جلوگیری از این موارد:

من این بخش را نسبتاً کوتاه نگه خواهم داشت ، اما در اینجا مواردی وجود دارد که توصیه می کنم هنگام ارسال درخواست مجدد از اجتناب از آنها اجتناب کنید:

     

  • در مورد هر چیز غیر مرتبط صحبت نکنید – در پایان روز ، کارکنان گوگل احتمالاً هر هفته تعداد زیادی سایت را مرور می کنند. آخرین کاری که آنها می خواهند انجام دهند ، شنیدن چیزی کاملاً نامربوط است. به حقایق بپیوندید و توضیح دهید که چگونه آنها را اصلاح کردید.
  •  

  • ذکر Adwords را خرج نکنید – ما در گذشته این کار را امتحان کرده ایم و واقعاً کار نکرده است. در ضمن ، اجتناب از این که تقریباً شبیه رشوه است ، امری آشکار است. این گفته می شود ، از اشتباهات سال گذشته ما بیاموزید!
  •  

  • از مشکلات Google استفاده نکنید – همیشه مؤدب باشید. احتمالاً به دلیل کارهایی که شخصاً انجام داده اید (حتی اگر از آن بی اطلاع بوده اید) یا به دلیل تقصیر یک شرکت سئو که در حال کار بر روی برخی از تکنیک های بد است ، دچار این مشکل هستید. از Google سوءاستفاده نکنید و از چیزی برای اظهار پشیمانی بگویید. کارمندان گوگل می توانند تمام درخواستهای قبلی تجدید نظر شما را ببینند و در حالی که ممکن است با جزئیات به آنها نگاه نکنند ، ممکن است علیه شما برگزار شود.
  • مشکلات

     

  • فقط درصورتیکه اطمینان داشته باشید که به درستی موارد را تمیز کرده اید ، یک درخواست مجدد دوباره ارسال کنید – متأسفانه ، این یک روند طولانی و پر دردسر است. سعی نکنید یک درخواست تجدیدنظر را بلافاصله پس از دریافت مجازات ارسال کنید. تحلیل خود را انجام دهید ، بفهمید چه اشتباهی انجام شده است و چگونه می توانید آن را برطرف کنید. کاملاً همه چیز را مستند کنید و یک کار خوب انجام دهید. هنگامی که مطمئن شدید مشکلات را برطرف کرده اید ، می توانید دوباره تجدید نظر کنید
     
  • اگر ناموفق بود ، بین درخواستهای تجدید نظر تأخیر بگذارید – شما ممکن است همیشه به اندازه کافی خوش شانس نباشید که مجازات خود را در اولین تلاش خود بردارید. اگر موفق هستید ، قبل از ارسال درخواست تجدید نظر دوباره مدتی را ترک کنید. وقت خود را بگذرانید.
  •  

  • دوباره عصبانی نشوید – اگر موفق شدید مجازات خود را بردارید ، دوباره عصبانی نشوید. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که پنالتی را برداشته باشید ، آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که مجدداً برای انجام همان تکنیک جریمه شوید. شما احتمالاً نمی خواهید که در دور دوم دوباره برای تجدید نظر در پرونده خود حاضر شوید.
  • عصبانی

شما می توانید یک نمونه کتبی از درخواست تجدید نظر در راهنمای نهایی من برای حذف مجازات Google پیدا کنید. با این حال ، هر مجازات باید به صورت قضایی نوشته شود ، بنابراین یک الگوی عمومی قرار نیست کار را انجام دهد.

چگونه درخواست تجدیدنظر را ارسال می کنید؟

برای ارسال درخواست تجدید نظر ، به حساب گوگل Webmaster Tools خود بروید و به سایتی که در آن کار می کنید کلیک کنید. پس از ورود به اینجا ، به سمت “جستجوی ترافیک” بروید و از سمت چپ به پایین بروید و روی “اقدامات دستی” کلیک کنید. در اینجا لیستی از اقدامات عملی انجام شده علیه وب سایت خود را مشاهده خواهید کرد ، در آنجا می توانید بر روی “درخواست بررسی” کلیک کنید.

آیا به راهنمایی اضافی نیاز دارید؟
ابزارهای زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند پیوندهایی را که ریشه عقل مجازات شما را دارد شناسایی کنیدساعت گوگل ما در حال حاضر روی ابزاری کار می کنیم که Peel App نام دارد. Peel ساخته خواهد شد تا به کاربران کمک کند هر دو مجازات الگوریتمی و دستی را که به وب سایت خود نشان می دهند حذف کنند.