چرا استراتژی کلمات کلیدی شما ناقص ، ناکارآمد و علامت تجاری نیست

۳D cgi render of different coloured arrows with neon effect. Placed at different angles in 3d space.

یک استراتژی کلمه کلیدی به عنوان پایه اصلی برای هر کمپین بهینه سازی موتور جستجو (سئو) است که از آن شروع می شود.

وقتی درست ساخته شود ، استراتژی های کلمه کلیدی به مشاغل و مارک های تجاری کمک می کند تا درک کنند که چگونه:

     

  • وب سایتی ایجاد کنید که با آگاهی ذهن مخاطبان مورد نظر خود مطابقت داشته باشد
  •  

  • ایجاد سلسله مراتب از خدمات ، محصولات ، و یا اطلاعات
  •  

  • یک تجربه کاربری ایجاد کنید که از قیف تبدیل مورد نظر خود پشتیبانی کند
  •  

  • درک کنید که هنگام ایجاد محتوا چه اشکال و موضوعاتی را باید استفاده کنید
  •  

  • مخاطبان اجتماعی را به شیوه هایی که واکنش انحصاری دارند درگیر کنید

اگرچه اکثر مشاغل و مارک ها نوعی از استراتژی کلمات کلیدی را دارند که یا در داخل یا توسط یک شخص ثالث ایجاد شده است ، اما بیشترین علامت را هنگام صحبت از دست می دهد:

     

  • با توجه به طنین انداز مصرف کننده یا اینکه چگونه مخاطب هدف خاص با محصولات / خدمات / موضوعات خاص ارتباط دارد
  •  

  • درک چگونگی تأثیر متغیرهای آفلاین مانند فصلی و موقعیت مکانی بر اهداف جستجوی ارگانیک
  •  

  • استفاده از ابزارهایی که از حجم جستجوی ماهانه فراتر رفته و بینشی در مورد تغییرات کلمه کلیدی و / یا مفهوم ارائه می دهند
  •  

  • اتصال مارک آنها با مخاطبان مربوطه
  •  

  • دانستن اینکه چه اشکال خاصی از محتوا (فیلم ها ، اینفوگرافیک ها ، مقالات وبلاگ و غیره) در مورد استراتژی کلمات کلیدی خود ایجاد می شود

اشتباهات استراتژی کلیدی کلیدی

این نقاط کور می توانند به دلیل عدم هماهنگی با رفتار جستجوی آنلاین مخاطبان مورد نظر ، منجر به از دست رفتن ترافیک با کیفیت و تبدیل شوند.

قبل از ایجاد یک استراتژی جدید برای کلمات کلیدی ، مطمئن شوید که از این سه اشتباه رایج خودداری کنید.

اشتباه شماره ۱: عدم استفاده از ابزارهای بینش کافی

آیا تاکنون از گوگل Keyword Planner شنیده اید؟ بله

در مورد:

     

  • Soovle
  •  

  • گوگل Trends

اکثر بازاریابان و SEO کارها تمایل دارند به طور انحصاری به گوگل Keyword Planner تکیه کنند ، علیرغم اینکه این ابزار واحد تنها پیشنهادات کلمات کلیدی و حجم جستجوی ماهانه تخمین زده شده را ارائه می دهد.

برای درک اینکه کلمات کلیدی خاص چگونه تحت تأثیر متغیرهای آفلاین قرار می گیرند یا اینکه چگونه مصرف کنندگان از این اصطلاحات هنگام جستجو در رایانه شخصی خود با استفاده از دستگاه های تلفن همراه خود استفاده می کنند ، استراتژیست های سئو باید ابزارهای بیشتری را در استراتژی شما گنجانند.

شروع به کار//

به استراتژیست های سئو اجازه می دهد تا درک کنند که مصرف کنندگان آنلاین کلمات یا عبارات خاصی از هر موتور جستجوی اصلی از جمله یوتیوب و ویکی پدیا بیشترین استفاده را دارند.

اگر دو اصطلاح کلیدی داشته باشید که از نظر ماهیت مشابه هستند و در تلاشند تا تصمیم بگیرند که باید از یک کلید واژه اصلی استفاده شود ، Soovle می تواند نشان دهد که این اصطلاح بیشتر توسط مصرف کنندگان آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد.

Soovle همچنین هنگام تلاش برای فهمیدن چه اصطلاحات کلیدی یا اطلاعات دیگری باید هنگام ایجاد محتوا مفید باشد ، زیرا عباراتی را که اغلب توسط مصرف کنندگان آنلاین در رابطه با دیگران استفاده می شود ، جمع می کند.

     

  • کوپن ها
  •  

  • دارندگان مسواک
  •  

  • مسواک بچه ها
  •  

  • “بهترین” انواع مسواک قدرت “

براساس چند بار مراجعه به عنوان نامه ها در Google ، بینگ ، آمازون و یاهو جستجو می شود.

گوگل Trends

این پلتفرم رایگان به استراتژیست های سئو اجازه می دهد تا کلمات و عباراتی را که از لحاظ ماهیت مشابه هستند ، مقایسه کنند اما به گونه های مختلفی به آنها اشاره می شوند.

گوگل Trends به جای نمایش اطلاعاتی که میزان جستجوی ماهانه را نشان می دهد ، اطلاعات مربوط به طنین انداز مصرف کننده را با توجه به فصلی بودن ، موقعیت جغرافیایی و تاریخ جمع آوری می کند.

با این کار ، استراتژیست ها می توانند شروع به توسعه یک دسته جدید در استراتژی کلمات کلیدی خود کنند که به موقعیت جغرافیایی و تغییر مکان ها اختصاص یافته و شامل جزئیاتی است که آنها با استفاده از Soovle به عنوان مثال آموخته اند. بهترین مسواک برقی در اوکلاهما

اشتباه شماره ۲: فقط با تمرکز بر حجم جستجوی ماهانه

اگرچه گوگل Keyword Planner هنگام تلاش برای درک چقدر یک کلمه کلیدی خاص بسیار مفید است ، اما هنوز دو نقص مهم دارد:

     

  1. این ۱۰۰٪ دقیق نیست
  2.  

  3. اطلاعاتی درباره کلمات کلیدی ، بیانیه ها یا سؤالاتی که در جستجوی آنلاین استفاده می شود ، ارائه نمی دهد

اصولاً ، گوگل Keyword Planner بینشی در مورد رفتار واقعی مصرف کننده ارائه نمی دهد ، زیرا این امر در مورد نحوه جستجو بیشتر افراد در سال ۲۰۱۶ کاربرد دارد

فقط به این دلیل که گوگل حجم جستجو را در مورد عبارات نشان نمی دهد ، می گویددر میانگین مصرف کنندگان هنگام جستجو از جملات کامل استفاده نمی کنند؟ نه!

به این مثال نگاهی بیندازید.

اگر کسی وب سایت کلینیک کایروپراکتیک در آتلانتا را بهینه می کند و می خواهد مشتریانی را که در یک تصادف رانندگی بوده اند به خود جلب کند ، منطقی خواهد بود باور داشته باشیم که چنین بیماران بالقوه بهترین مکان را برای یافتن فوریت های پزشکی جستجو می کنند.

اگر شخصی در نزدیکی آتلانتا در نوعی تصادف خودکار شرکت داشته باشد ، به احتمال زیاد تنها وسیله آنها برای جستجوی آنلاین از طریق یک دستگاه تلفن همراه است. طبق گفته Google ، تقریباً ۲۰٪ از کل نمایش داده های تلفن همراه جستجو صوتی هستند.

اگرچه برنامه کلمه کلیدی گوگل نشان می دهد که هیچ کس در زیر آفتاب عبارات را جستجو نمی کند:

     

  • بهترین کایروپراکتورها در آتلانتا
  •  

  • پس از تصادف با چه کسی باید تماس بگیرم
  •  

  • پس از ورود به یک تصادف رانندگی در آتلانتا چه کار باید بکنم

در حقیقت ، هنگام جستجو با عبارت “چه کاری باید انجام دهم پس از تصادف رانندگی در آتلانتا” می بینید که رتبه شماره یک به یک کلینیک خاص کایروپراکتیک اختصاص یافته است.

این عبارت برای مخاطبی که علاقه مند به یافتن پشتیبانی پزشکی باشد ، مرتبط است و این امر توسط مصرف کنندگان به اثبات می رسد که ثابت می شود سایر سیستم های پزشکی دولتی و حرفه ای نیز برای این عبارت رتبه بندی می کنند ، و توضیحات متا آنها با این سوال صحبت می کنند.

اگر این رقابت یا سایر منابع مرتبط با این موضوع صحبت می کنند ، این بدان معنی است که مصرف کنندگان آنلاین علاقه مند هستند که در جستجوی این اطلاعات هستند.

اشتباه شماره ۳: سعی در بهینه سازی برای شرایط اختراع شده

بسیاری از شرکت ها سعی می کنند برای ایستادگی از این رقابت ، اصطلاحات یا واژگان خود را برای خدمات خاص تهیه کنند و همچنین آگاهی ذهن را برای مخاطبان هدف خود بهبود بخشند.

با این حال ، این می تواند منجر به تعدادی از موضوعات از منظر SEO شود ، به ویژه اگر این اصطلاحات یا عبارات مورد تأیید قرار نگرفته باشند.

بدون ذکر نام ، یک مشتری خاص وجود داشت که اصطلاح “Unglossary” را به عنوان راهی برای مراجعه به خدمات بازاریابی محتوای خود اختراع کرد.

بازاریابی محتوا

هنگامی که آنها استراتژی اصلی کلید واژه خود را دریافت کردند ، آنها نمی توانند باور کنند که این اصطلاح شامل نمی شود و کاملاً ناراحت است.

تیم استراتژیست های آنها باید به آنها نشان می داد که وقتی “Unglossary” جستجو می شود ، نوع لیست هایی که به نظر می رسد عمدتاً به سمت اطلاعات سازمان ملل متحد هستند.

اجتناب از این اشتباهات رایج تنها راهی برای دستیابی به موفقیت است

ارزش هر استراتژی کلمه کلیدی کاملاً به چگونگی رفتار و اهداف مخاطبان هدف مورد نظر خود اختصاص دارد.

هر کس می تواند یک لیست طولانی از کلمات کلیدی ایجاد کند که منعکس کننده خدمات و صنعت یک شرکت خاص باشد.

قادر به تدوین استراتژی است که می فهمد:

     

  • آیا مصرف کنندگان از یک فرم بر روی دیگر استفاده می کنند یا خیر (به عنوان مثال قدرت در مقابل مسواک برقی)
  •  

  • برای تقویت قدرت یک کلمه کلیدی خاص از چه نوع محتوا باید استفاده شود (مقاله وبلاگ در مقابل ویدیو)
  •  

  • چه نوع موقعیت یابی نتایج مثبت را تحریک می کند

برای دستیابی به زمان و تحقیقات قابل توجهی طول می کشد.

برای مشاغل و مارک های علاقه مند به حداکثر رساندن ترافیک و تبدیل ماهانه خود ، حتما از این اشتباهات رایج خودداری کنید.

به نظر شما استراتژیست ها و بازاریابان هنگام ایجاد استراتژی های کلمه کلیدی چه اشتباهاتی را انجام می دهند؟ چه ابزار و توصیه ای دارید؟