سئو

چرا (و چگونه) کلمات کلیدی هنوز اهمیت دارند

با “ارائه نشده” اطلاعات کلمه کلیدی ما ، برنامه ریز کلمات کلیدی جایگزین ابزار Keyword Tool و Hummingbird با تغییر نحوه تفسیر نمایش داده شده توسط Google ، هیچ پنهانی نیست که تأکید سئو بر کلمات کلیدی کاهش یافته است. در حقیقت ، این تصور که سئو ها نمی توانند به طور یکسان دوباره به کلمات کلیدی نگاه کنند ، تقریباً تا حد زیادی مورد مرگ قرار گرفته است. “این چنین است اکتبر ۲۰۱۳ ،” درست است؟

اما اکنون که ما حدود نیم سال از آن چشم انداز داریم ، شاید زمان آن رسیده است که موضوع را با کمی خرد مرور کنیم.

کلمه کلیدی هر چیزی غیر از مرگ است ، مشروط بر اینکه بدانید چگونه از آن استفاده کنید. بیایید در مورد دلیل صحبت کنیم ، و چگونه هنوز هم می توانید از آنها برای گسترش دسترسی استفاده کنید.

رابطه واقعی Hummingbird با کلمات کلیدی

همانطور که قبلاً می دانید ، الگوریتم اصلی Google همانطور که در تاریخ ۲۶ سپتامبر اعلام کرده بودند بازنویسی و جایگزین شده است. و همانطور که قبلاً می دانید یکی از دلایل اصلی بروزرسانی شیوع رو به رشد جستجوی صوتی بود. جستجوی آوازی به معنای نمایش داده های طولانی تر است ، و این بدان معنی است که Google مجبور است خود را تطبیق دهد تا از تنوع گسترده ای از نمایش داده ها استفاده کند.

و این چیزی است که شما احتمالاً فکر می کنید که می دانید وجود دارد.

اگر کلمات کلیدی اهمیت کمتری دارند ، کلمات کلیدی پرمخاطب طولانی اهمیت بیشتری دارند … – اشر الران در KISSmetrics

کلمات کلیدی با دم بلند ، که به طور معمول در طی روند طبیعی نوشتن مطالب با کیفیت بالا به صفحات اضافه می شوند ، ممکن است در آینده ترافیک بیشتری را برای وب سایت ایجاد کنند. – هافینگتون پست

این نظر عمومی به نظر می رسد در نگاه اول منطقی است ، اما تحلیلی عمیق تر از آنچه واقعاً رخ می دهد ، نشان می دهد که این دقیقاً چگونگی کار نیست. برای کشف این که چرا ، ابتدا باید به اسطوره محبوب دیگری پاسخ دهیم:

به طور کلی ، هیچ ناامیدی عمده ای در بین ناشران وجود ندارد که آنها رتبه های خود را گم کرده اند. – دنی سالیوان

… ما هنوز تأثیر بزرگی از گوگل Hummingbird در ترافیک وب سایت مشاهده نکرده ایم ، حتی شکایات زیادی از وب مسترها مشاهده نشده است ، که هر زمان بروزرسانی هایی در الگوریتم گوگل وجود دارد بسیار متداول است. – SEM Rush

اما وجود داشت این بروزرسانی در ماه اوت ، نه ماه سپتامبر رخ داده است گزارش های به روزرسانی را در تاریخ ۲۲ و ۲۳ اوت به یاد نمی آورید ، هنگامی که تقریباً همه ابزارهای کلیدی کلیدی پیشنهاد می کنند که یک بروزرسانی مهم در SERP ها وارد شود. در حالی که درست است که تالارها نسبتاً ساکت بودند ، کمبود شکایتی وجود نداشت. حتی حدس و گمان هایی وجود دارد مبنی بر اینکه این یک آپدیت Penguin است.

بخش نظرات در مورد همه این پست های قدیمی نشان می دهد که برخی افراد مطمئناً در زمان بیرون آمدن هممینگد ، رتبه خود را از دست نداده اند.

چرا؟ – زیرا صفحاتی که کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار می دهند کمتر هستند.

گیج شده؟

این یک مثال است. این کار را می کنم اگر جستجو کنم “چگونه کیک هویج درست کنیم” ، یک عبارت محبوب جستجو با ۲۴۰۰ نمایش ماهانه مطابق با برنامه ریز کلمات کلیدی گوگل:

در حقیقت ، گوگل حتی نتایج “کیک پخت هویج” را نشان نمی دهد. این نتایج دستور العمل کیک هویج را نشان می دهد ، شاید با کمی ارجحیت به مقالاتی که در استفاده از کلمه “پخت” در جایی از متن استفاده می شود.

اگر در حال هدف قرار دادن کلمات کلیدی مخصوص دم بلند هستید ، این بد است .

چگونه این تحقیق را تغییر می دهد کلید واژه

برخی از مردم ممکن است بگویند که همه این بدان معنی است که تحقیقات کلمات کلیدی دیگر مهم نیست ، اما من از صمیم قلب مخالفم. گفته می شود ، مطمئناً متفاوت از آنچه در گذشته بود. بیایید بررسی کنیم چگونه

بیایید از مثال “کیک پخت هویج” در بالا استفاده کنیم. همانطور که هست ، در حال حاضر تنها یک نتیجه در صفحه اول با یک بازی دقیق در عنوان وجود دارد:

اگر از عبارت دقیق “پخت کیک هویج” در عنوان خود استفاده کردیم ، از این استفاده شده بدین معنی است که باید درست جلوی صفحه را تهیه کرد.

این دیگر صادق نیست.

در واقع مکانهایی در وب وجود دارد که از این عبارت دقیق در عنوان استفاده می کنند. در صورتی که “کیک پخت هویج” را جستجو می کنم ، این بار با نقل قول هایی که در آن وجود دارد:

بنابراین حتی اگر “پخت کیک هویج” فقط ۱۰ بار در ماه جستجو شود ، و اگرچه این عبارت دقیق فقط یک بار در صفحه اول ظاهر می شود ، در واقع این عبارت بسیار دشوار است برای رتبه بندی است.

به این دلیل است که رقبای شما دیگر سایتهایی نیستند که از عبارت صحیح در عنوان استفاده می کنند. رقبای شمااکنون هر کس در صفحه اول نمایش داده می شود

بنابراین ، چگونه این مسئله باید تأثیر بگذارد؟

بگذارید از یک مثال دیگر استفاده کنیم فرض کنید ما در ابتدا سعی می کردیم “صندلی چوبی درست کنیم”. روزگاری ، این یک عبارت بسیار ساده برای رتبه بندی می بود. در عنوان در پنج صفحه اول و بعد از آن هیچ مسابقه دقیقی وجود ندارد:

لازم نیست. به یاد داشته باشید ، تغییر کلیدی ایجاد شده توسط Hummingbird این است که کلمات کلیدی طاقچه ها توسط نمایش داده های محبوب تر جایگزین می شوند. نتایج واقعاً برای “صندلی چوبی درست کردن” نیست. نتایج مربوط به صفحات درباره ساخت صندلی های چوبی است.

بنابراین باید شروع کنیم به جستجوی کلمات کلیدی مرتبط. برای انجام این کار ، می توانیم به نتایج موجود در Keyword Planner نگاهی بیندازیم و کلمات کلیدی محبوب تری را پیدا کنیم که به معنای چیزی مشابه است:

چنین غیرقابل پیش بینی بودن قابل پیش بینی باعث می شود تا از ابزارهای تحقیق در مورد کلید واژه های فراتر از برنامه کلمات کلیدی گوگل ، اهرمی کاملاً جدید استفاده شود.

اکنون که ما در مورد عبارتی با ۷۲۰ جستجو ماهانه صحبت می کنیم ، ممکن است بتوانیم سرمایه گذاری مورد نیاز خود را برای رتبه بندی این عبارت توجیه کنیم.

سرمایه گذاری

نکته اینجاست که شما به سادگی نمی توانید عبارات نادر یا بی دست و پا را هدف قرار دهید تا رقابت خود را در نتایج جستجو کاهش دهید. گوگل صرفاً جستجوی نادر را به عنوان یک جستجوی محبوب تر دوباره تفسیر خواهد کرد.

هنگامی که شما تحقیق کلمات کلیدی را انجام می دهید ، باید به محبوب ترین عبارت جستجو مراجعه کنید که در واقع به معنای همان چیز است. این به شما تخمین نزدیک تری از میزان ترافیک موجود در فضا و قدرت رقابت شما می دهد.

چگونه می توانیم از کلمات کلیدی در سئو مدرن استفاده کنیم؟

در مثال قبلی ، این یک سؤال طبیعی خواهد بود که باید بپرسید: “صبر کنید ، از کدام کلمه کلیدی استفاده می کنم ،” چگونه یک صندلی بسازیم “یا” صندلی چوبی درست کنیم؟ “

پاسخ این است … این کاملاً جالب نیست.

نکته این است که صفحه ای با عنوان “ساخت یک صندلی ناهار خوری زیبا – نجاری زیبا” برای رتبه هر دو از آنها رتبه بندی می شود ، حتی اگر از کلمات “ساخت” یا “چوب” استفاده نکند. em> در هر نقطه در پست ، و از کلمات “چگونه” در عنوان استفاده نمی کند.

و اگر به یادآوری نیاز دارید که گوگل غیرقابل پیش بینی است ، در صورت جستجو برای “ساخت صندلی” چه اتفاقی می افتد.

این صفحه Shopify ممکن است دارای “سیستم POS مشاغل کوچک” در برچسب عنوان باشد ، اما این بدان معنی نیست که هدف قرار دادن “سیستم های pos برای مشاغل کوچک” ، “نرم افزار pos کوچک برای کسب و کار کوچک” یا هر پرس و جو دیگری نیست که به معنای اساسی باشد همین مورد

اکنون ، مانند تحقیقات کلمه کلیدی ، من نمی گویم که استفاده از کلمات کلیدی مهم نیست . من فقط می گویم که تغییر کرده است.

برچسب عنوان هنوز هم یک بخش مهم در رتبه بندی است. تا آنجا که سئو می رود ، تقریباً همیشه بهتر از این که در مقایسه با خلاقیت بیش از حد ، توصیفی و ساده باشیم. (و اگر نتایج جستجو چیزی شبیه به عناوین ایمیل است ، احتمالاً توصیه خوبی از دیدگاه CTR است.)

خلاقیت

همچنین به خاطر داشته باشید که تقریباً در هر زمان انجام جستجوی در گوگل ، نتایج در صفحه اول تقریباً همیشه یک کلمه مطابق جسورانه (یا مترادف) را در عنوان دارند.

با این حال ، استفاده از هر عبارت تطبیقی ​​خاص یا حتی لزوماً برای به دست آوردن همه واژگان در عنوان خیلی مهم نیست. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که عنوان شامل عباراتی است که در واقع به معنای همان چیزهایی است که تمام عبارات کلیدی کلیدی مورد نظر برای هدف گذاری وجود دارد.

به عنوان مثال ، اگر “وام شخصی آنلاین” را جستجو کنم ، همه عناوین نتیجه شامل کلمه “آنلاین” نمی شوند:

برای مثال دیگر ، در حالی که جستجو برای “google hummingbird” در درجه اول نتایج را شامل می شود که حاوی “google” و “hummingbird” در عنوان است ، صفحه اول همچنان این نتیجه را دارد:

برای خلاصه کردن این بخش ، من سه نتیجه می گیرم:

     

  • شما هنوز هم باید چند کلمه ای را در عنوان وارد کنید که مربوط به پرس و جو باشد
  •  

  • هر کلمه مفهومی مرتبط با عنوان که آن را در عنوان نمی کند باید در جایی از مطالب استفاده شود
  •  

  • شما نیازی به هدف قرار دادن عبارات کلمات کلیدی خاص ندارید ، اما لازم است از کلمات مرتبط به اندازه کافی استفاده کنید تا مفهوم همان مفهوم را به عنوان گروهی از عبارات کلمات کلیدی مورد نظر خود قرار دهید.

نتیجه گیری

کلمات کلیدی تغییر کرده اند ، اما مثل همیشه معنی دار هستند. در واقع ، آنها احتمالاً بیشتر معنادار هستند ، اکنون که مهارت های لازم برای استفاده صحیح از آنها در کوتاه تر است.

در اینجا آنچه ما پوشش داده ایم:

     

  • جهت Google برای سئو ها که به طور خاص کلمات کلیدی دم بلند را هدف قرار می دهند ، بد است. Humminbird در اصل جایگزین نمایش داده های دم بلند با نمایش داده های محبوب تر می شود ، به صفحات این امکان را می دهد که عبارت های جستجوی چندگانه را رتبه بندی کنند ، حتی اگر اصطلاح دقیق یا اصطلاحات مربوط به برخی از آن دسته از نمایش داده ها در محتوا استفاده نشده باشد.
  •  

  • بهترین راه برای ارزیابی ترافیک بالقوه و رقابت برای گروهی از کلمات کلیدی مفهومی مشابه ، جستجو به محبوب ترین پرس و جو است که در واقع به معنای همان چیز است.
     
  • دیگر نیازی به انتخاب یک عبارت خاص از کلمات کلیدی و استفاده از آن در عنوان نیست. با این حال ، شما هنوز هم باید از گروه خود از کلمات کلیدی مشابه مفهومی استفاده کنید ، حداقل بخشی از آن را در عنوان استفاده کنید و از بقیه آن در جایی از محتوا استفاده کنید. هر چیزی کمتر احتمالاً در این مقطع زمانی به گوگل بسیار اعتقاد دارد.

و این پیچیده می شود. اگر قصد استفاده از هر یک از این ایده ها را دارید ، اگر این مطلب را گذراندید ، ممنونم. اگر چیزی برای افزودن دارید ، دوست داریم آن را در نظرات مشاهده کنیم. ممنون از خواندن