سئو

چه چیزی مانع از تجارت الکترونیکی سایت شما و چگونه می توانید آن را برطرف کنید

یک روند فرآیند وجود دارد که به یک پلت فرم موفق تجارت الکترونیکی می روند. ابتدا ، وب سایت و بخش خرده فروشی وجود دارد. سپس تجربه حمل و نقل و ورود را دارید.

نحوه بسته بندی محصولات خود دارای اهمیت است ، به ویژه که فیلم های غیرباکس بوک بسیار محبوب هستند. سپس ، پشتیبانی و بازاریابی مشتری وجود دارد.

سرانجام ، تحقیقات بازار و تجزیه و تحلیل برای نگرانی وجود دارد. آیا مردم حتی محصولات شما را دوست دارند؟

و این فقط نوک کوه یخ است. تجارت الکترونیک موفقیت آمیز نه تنها به راه حل های عملی بلکه به خلاقانه و خلاقانه نیز متکی است. بازار یابی. حراجی. حمل دریایی. ساخت. کیفیت محصول. پشتیبانی مشتری همه چیز مهم است

راه حل

به همین دلیل است که ساده کردن فرمول مناسب برای موفقیت بسیار دشوار است. جنبه های بسیاری از تجارت الکترونیک وجود دارد که شما باید نگران آن باشید و بسیاری از موارد می توانند به اشتباه پیش بروند.

بنابراین ما یک لیست کوتاه از پنج عامل اصلی که ممکن است سایت تجارت الکترونیک شما را به عقب برگرداند ، جمع کرده ایم. اما مهمتر از همه ، ما کشف می کنیم که چه کاری می توانید برای حل آن مشکلات انجام دهید.

مشکلات

۱ Process روند پرداخت دقیق و ناامیدکننده

تمرکز خود را بر روی ارائه مراحل کمتر ، فرم ها و حلقه ها برای پرش از طریق ، و ساده کردن کل فرآیند متمرکز کنید. این دقیقاً به همین دلیل است که بسیاری از خرده فروشان – مانند آمازون – یک فرآیند پرداخت یک کلیک دارند. وقتی مردم آماده پرداخت هستند ، می خواهند خرید خود را با بیشترین سرعت ممکن انجام دهند.

آن را ساده ، تمیز و کارآمد نگه دارید. مثالی می خواهید؟ کارخانه جم یک کار عالی برای ساده کردن حساب کاربری آنها انجام می دهد. پس از یافتن کالای یا کالایی که می خواهید خریداری کنید ، آن را به سبد خرید خود اضافه کنید ، به منوی پرداخت پرداخت ، وارد شوید یا اطلاعات صورتحساب را تهیه کنید ، سپس خرید خود را تأیید کنید.

اگرچه ممکن است مانند هر فرآیند پرداخت دیگر به نظر برسد ، نگاهی دقیق تر کنید. هیچ تبلیغ یا پیشنهادی مزاحم وجود ندارد. هیچ فرم اضافی برای پر کردن وجود ندارد شما به سرعت وارد و خارج می شوید.

۲ Exper تجربه حمل و نقل ضعیف

در مورد آنچه اتفاق می افتد پس از خرید یک محصول یا کالای فروشی از یک خرده فروش بزرگ مانند آمازون ، Overstock یا وال مارت استفاده کنید. وقتی واقعاً معامله را به پایان رسانید و تأیید فاکتور خود را دریافت کردید ، آیا به همین جا ختم می شود؟ قطعا نه. به همین دلیل آمازون یک استراتژی حمل و نقل تهاجمی را ایجاد کرده است.

وقتی بسته ای در راه شماست ، احتمالاً به اندازه یک کودک در شب کریسمس هیجان زده هستید. احتمالاً شما حتی اطلاعات حمل و نقل و ردیابی را مرتباً بررسی می کنید تا ببینید چه موقع وارد می شود یا به روزرسانی های مربوطه وجود دارد.

حال تصور کنید که آیا چیزی خریداری کرده اید و نمی توانید این اطلاعات را ردیابی کنید. آیا از ارسال سرنخ و یا هنگام ورود به آن سرنخ خود لذت می برید؟

اما حمل و نقل بیشتر از پیگیری بسته وجود دارد. ورود نیز حساب می شود ، مانند پیک شما را انتخاب می کنید و گزینه های حمل و نقل را ارائه می دهید. بسته بندی چه چیزی به نظر می رسد – و مهمتر از همه ، آیا از وسایل داخل آن محافظت می کند؟ آیا به وضوح و به درستی برچسب گذاری شده است؟

Modist تجربه حمل و نقل درجه یک را ارائه می دهد. آنها حتی با کل فرآیند شفاف هستند و به شما این امکان را می دهند که به روشنی ببینید که چگونه محصولات ، چه زمانی و کجا حمل می شوند.

۳ ry تصویربرداری درجه دوم و رسانه

شما نمی خواهید وقت خود را با تصاویر بی کیفیت محصول یا رسانه های مرتبط تلف کنید. اگرچه این ممکن است هالیوود نباشد ، ارزش تولید و نمایش تصویری هنوز اهمیت دارد.

فقط نگاهی گذرا به Ceraudo بیندازید. به تصاویری که برای محصولات خود استفاده می کنند نگاه کنید – جزئیات چقدر روشن و واضح است و چقدر خوب کالاهایی را که می فروشند نشان می دهد.

۴ ٫ درگیر یک تجربه سنتی نیست

با برخی کالاها ، بهتر است شخصاً در آنجا باشید و قبل از خرید آن را در دستان خود نگه دارید. شاید به این دلیل باشد که شما می خواهید همه چیز را برای ارائه دست اول خود ببینید. شاید ترجیح دهید رنگ ها ، رنگ ها و سبک ها را بررسی کنید و تصاویر آنلاین نمونه های کافی را ارائه نمی دهند. یا شاید شما فقط تجربه درون حضوری را به خرید آنلاین ترجیح دهید.

به هر صورت ، بسیاری از خرده فروشان آنلاین نتوانند ارتباط شخصی یک شخص موردنظر را بسازندتجربه pping خرید آنلاین سریع ، کارآمد و مناسب است ، اما در شرایطی که این روش ارجح نیست ، باید دلیل و بهبود روند آنلاین خود را برای مطابقت با تجربه مشابه یک روش معمولی ، شناسایی کنید.

کتاب ها مثال خوبی است. اگر این یک رمان شومیز اساسی است ، خرید آنلاین انجام کار بزرگی نیست. با این حال ، اگر این یک کتاب میز قهوه شیک است که شامل تعداد زیادی عکس است ، بهتر است آن را بصورت حضوری ببینید.

مندو یک کار الهام بخش از تحول تجربه آنلاین خود را برای مشتریان انجام داده است. توجه کنید که چگونه هر کتاب حداقل تعداد انگشت شماری از تصاویر و مطالبی را که می توانید از آنها پیش نمایش کنید ، دارد؟ درست مثل این است که اگر در فروشگاه بودید ، کتاب را با دستان خود جمع کنید و از طریق صفحات برگردید.

۵ ٫ هیچ چیز را به فرصت نرسانید: راهنماها و مشخصات خرید جامع

به صفحه محصول Beoplay M5 نگاهی بیندازید. در بالا توضیحات مختصر ، ویژگی های کلیدی و قیمت آن را دارید. با حرکت به پایین ، در مورد محصول اطلاعات بیشتری کسب می کنید. این آبشار اطلاعات چیدمان بسیار خوبی است. مشتریان محور می توانند پیمایش را ادامه دهند ، در حالی که کسانی که از آنچه می بینند راضی هستند می توانند یا خرید را انجام دهند یا ترک کنند. شما وقت کسی را تلف نمی کنید و تجربه را ترسیم نمی کنید.

قیمت

۶ ٫ محتوای متناقض یا متناسب با آن وجود ندارد

برای دیدن نتایج این نکات را دنبال کنید

البته این شش عنصر تنها مواردی نیستند که هنگام بازسازی یا بهبود فرآیندهای تجارت الکترونیکی خود باید در نظر داشته باشید ، اما مطمئناً آنها مهمترین هستند.

تمام تلاش خود را برای تقلید از این مثالها انجام دهید ، و موفقیت خواهید یافت.