سئو

چه چیزی در بازاریابی سال ۲۰۱۸ تأثیر می گذارد

وقتی صحبت از بازاریابی می شود ، دو چیز وجود دارد که کارایی روش در استفاده را مشخص می کند – میزان دستیابی و اعتبار. دومی احتمالاً قویترین ویژگی بازاریابی تأثیرگذار است زیرا مطالعات اخیر نشان داده است که حدود ۷۰ درصد از مخاطبان جوان بیشتر از سایر منابع اطلاعاتی به تأثیرگذار اعتماد دارند.

این به دلیل ماهیت محتوا در سیستم عامل هایی مانند یوتیوب که تأثیرگذار با روز جدید و روز به خارج از کشور می آیند ، به سختی تعجب آور است و از این طریق بر اساس آشنایی با مشترکین خود ، رابطه ای ایجاد می کند.

یکی دیگر از دلایلی که به تأثیر گذاران تأکید می شود این است که هر بار که محصولی را در کانال خود یا از طریق محتوای آنها تأیید می کنند ، در واقع برای شهرت خود اعتبار می دهند. این ایده که اگر محصول نتواند عمل کند به عنوان ضمانتی که مخاطبان آنلاین به آن احتیاج دارند ، از دست می دهند.

سرانجام ، بازاریابی تأثیرگذار به ندرت به عنوان بازاریابی پولی و حداقل به اندازه تبلیغات تلویزیونی و تکنیک های مشابه تلقی نمی شود. با توجه به این موضوع و بدون آزار و اذیت بیشتر ، در اینجا چند روند وجود دارد که ممکن است فقط بازاریابی تأثیرگذار را در سال ۲۰۱۸ شکل دهد.

۱ ٫ خطی مبهم بین یک تأثیرگذار و یک افراد مشهور

یکی از جالب ترین چیزها در مورد بازاریابی تأثیرگذار این است که چگونه سریع بین یک تأثیرگذار و مشهور تار می شود.

یک نوجوان این روزها ممکن است بدون اطلاع از نمونه کارها کامل خود ، و همچنین بدون هیچ گونه آگاهی قبلی از اینکه آیا آنها در دنیای رسانه های پیش از اجتماع کار بزرگی بوده اند یا نه ، مشهور خود را در توییتر یا اینستاگرام دنبال کنند.

به عبارت دیگر ، دنیای شبکه های اجتماعی غالباً مستقل از دنیای واقعی عمل می کند و می بیند که چگونه به شما تصویر شخصیت آنلاین ارائه می شود که می خواهند شما را ببینید. بیش از این مشخص است که این روند در سال ۲۰۱۸ نیز ادامه خواهد داشت.

۲ ٫ تأثیرگذار میکرو بسیار زیاد است

شاید ساده ترین تقسیم انواع تأثیرگذار براساس تعداد پیروان آنها باشد. به عنوان مثال ، فردی با ۱۰،۰۰۰ تا ۹۰،۰۰۰ دنبال کننده ، یک میکرونفس است ، در حالی که شخصی که صدها هزار و میلیون نفر از آنها پیروی می کند ، یک تأثیرگذار کلان است.

با این وجود ، آیا تأییدیه توسط یک تأثیرگذار کلان همیشه بهتر از تأیید یک ریزنمونه است؟ خوب ، همه چیز به بستر بستگی دارد.

یکی از چیزهایی که همه می توانستند در گذشته بدانند این است که یک فرد مشهور چقدر بزرگ است که یک شخص مشهور بخواهد با مسئله بزرگی روبرو شود که هیچ چیز از آن چیزی نمی دانند. در حالی که برخی افراد اسیر وضعیت تقریباً الهی هستند که این افراد در جامعه ما دارند ، اما کسانی هستند که می توانند با کمبود تخصص خودشان را ببینند و به طور خودکار هر عقیده ای که از طرف آنها بی اهمیت است را رد می کنند.

از طرف دیگر ، فردی که در یک طاقچه خاص قدرت است ، با صدایی صحبت می کند که در بین همه پیروانشان به شدت طغیان می کند.

در مورد آن فکر کنید: آیا شخصی ترجیح می دهد یک تلفن هوشمند توصیه شده توسط بازیگر مورد علاقه خود را بخرد یا مورد پیشنهادی توسط یک YouTuber در حال اجرای یک کانال تکنیکی که سالها دنبال آن بوده است؟

به عبارت دیگر ، یافتن تأثیرگذار مناسب برای تأیید شما بسیار عمیق تر از پیدا کردن شخصی با بیشترین دسترسی است. اینجاست که می توانید میزان کاملی از اعتبار را که در مقدمه ذکر کردیم ، مشاهده کنید.

۳ marketing بازاریابی و SEO جستجوگرها آنفلوانزا

علاوه بر این ، طبق بسیاری از کارشناسان مشهور SEO کلاه سفید ، از تأثیرگذار می توان برای افزایش رتبه ارگانیک به وب سایت شما استفاده کرد. جدا از تقویت دید کلی شما ، تأثیرگذار همچنین می توانند بیش از چند روش جذب مخاطب شما را به شدت ارتقا دهند.

به این روش نگاه کنید – کالایی که به درستی معرفی شده است ، باید علاقه مندان به خرید آن را بخرند یا اطلاعات بیشتری در مورد آن کسب کنند ، این بدان معناست که می توانید در صفحه فرود خود حداقل نرخ گزاف گویی را انتظار داشته باشید.

علاوه بر این ، بازاریابی تأثیرگذار همچنین می تواند برای کمک به شما در ایجاد پیوندهای ورودی از طریق فرمت های مختلف محتوا کمک کند. نیازی به گفتن نیست ، این می تواند به راحتی به مطالب ، ایده های شما یا پیام های شما کمک کند بدون اینکه تغییر ماهیت آنها از برچسب زدن به عنوان حمایت مالی جلوگیری شود.

ایده

۴ ٫ تأیید یا تأثیرگذاری

نکته بعدی که باید در نظر داشته باشید اینست که یک مؤثر فقط برای پول لازم نیست. در گذشته ، برخی از تأثیر گذاران بیشتر بر روی چک های سنگین و سنگین ارائه شده توسط شرکت هایی که قرار بود برای آنها تبلیغ کنند ، متمرکز شده اند.

هنوز در سال ۲۰۱۸ ، بسیاری از آنها مایل به تایید محصولی نیستند که بتواند شهرت آنها را لکه دار کند. به عبارت دیگر ، بیشتر مؤثرترین تأثیرگذار تأثیر خود را بر انگیزه های پولی یک بار ارزیابی می کنند و حاضر به سازش آن نخواهند شد. بنابراین ، شرکت هایی که با آنها مذاکره می کنند ، باید رویکرد خود را نیز تطبیق دهند.

۵ ٫ شفافیت

اخیراً ، خانواده کارداشیان ، که نماینده یکی از شناخته شده ترین گروه های تأثیرگذار آنلاین است ، بابت تهدید پنهان کردن جایگاه کالای پرداخت شده در پست های رسانه های اجتماعی خود ، با تهدید شکایتی روبرو شدند.

به منظور اصلاح این محلبا این وجود ، آنها اخیراً افزودن هشتگ #ad را در کنار همه محصولات تبلیغاتی محصولات خود شروع کرده اند. در حالی که ممکن است برخی استدلال کنند که آنها فقط به دلیل اندازه نام تجاری شخصی خود زیر شیشه های به دنبال کمیسیون تجارت فدرال قرار گرفته اند ، اما ممکن است این اثر در آینده نزدیک برفی باشد.

این بدان معنی است که سال آینده ، کانون توجه ممکن است به برخی از تأثیرگذارتر کوچکتر نیز تبدیل شود ، و آنها را مجبور به شفاف تر در مورد قراردادهای برند خود می کند. به عبارت دیگر ، ممکن است تقسیم سفیران برند و تأثیرگذار حتی بیشتر شود.

۶ lu اینفلوئنسرها و روابط عمومی

یکی از مواردی که باید در نظر داشته باشید اهمیت روابط عمومی در دنیای مدرن است. اکنون ، یکی از ساده ترین راه ها برای کاهش بحران یا حل یک مشکل موجود ، قرار دادن چهره ای آشنا در مقابل مخاطبان شخص است.

به تازگی ، بسیاری معتقدند که اعتبار بخش روابط عمومی کسی هرگز به این دلیل بزرگ نیست ، زیرا این شرکت مستقیماً توسط شرکتی که منافع آنها را نمایندگی می کند ، استخدام شده است.

استخدام

به همین دلیل است که در سال ۲۰۱۸ ، تعداد بیشتری شرکت ممکن است تلاش کنند با استفاده از تأثیرگذار بتوانند علت خود را افزایش دهند. تأییدیه توسط شخصی که ظاهراً یک حزب مستقل است می تواند به ارزش اظهارنامه شما بیفزاید ، خواه کنترل خسارت باشد یا اعلام محصول / خدمات جدید.

به عبارت دیگر ، تأثیرگذار ممکن است در سال بعد مسئولیت های بیشتری را از یک بخش روابط عمومی به عهده بگیرند.

۷ am سفیران برند در مقابل تأثیرگذار

در حالی که ممکن است سفیران تجاری نسبت به تأثیرگذار مقرون به صرفه باشند ، واقعیت این است که کلمات همه با همان قدرت در محیط دیجیتالی سر و کار ندارند. به خاطر داشته باشید که به دلایلی تأثیرگذار در جامعه دیجیتال بسیار مورد احترام هستند.

دیجیتال

هنوز بیش از چند راه برای افزایش چشمگیر برنامه سفیر برند وجود دارد.

در بخش قبلی ، ما ذکر کردیم که چگونه تأثیرگذار شما ممکن است برخی از مسئولیت های PR را بر عهده بگیرند. به همین دلیل ، بخش روابط عمومی ممکن است تا حدی تغییر یابد. یکی از مسئولیت های جدید آنها ممکن است آموزش سفیران بالقوه برند در راه های بازاریابی دیجیتال باشد. نه تنها این شکل از بازاریابی را ترجیح می دهد بلکه نظارت رسانه ای از یک مارک را نیز بسیار آسان تر می کند.

۸ ٫ ممکن است به زودی انتخابی نداشته باشید

بخش بزرگی از انجمن یوتیوب در حال حاضر استدلال می کنند که دوران سازندگان محتوای کوچک در پایان است. به عنوان مقصر اصلی ، آنها آخرین سیاست های یوتیوب را فهرست می کنند ، مانند برنامه مربوط به سودآوری بیشتر ویدیوها که به نظر تبلیغاتی مناسب نیستند.

با این وجود ، گوش دادن به انگشت در یوتیوب بسیار آسان تر از این است که اعتراف کنیم افراد به هیچ وجه علاقه ای به محتوایی ندارند که این سازندگان کوچک ایجاد می کنند. با توجه به تعداد فزاینده سازندگان در آنجا ، به سختی می توان از این پدیده اشباع مخاطبان غافلگیر شد.

۹ efficiency راندمان هزینه

یک آمار جالب در سال ۲۰۱۷ وجود دارد که ادعا می کند ۸۶ درصد از محصولات زیبایی که بیشترین بازدید را دارند ، در مقایسه با تنها ۱۴ درصد از محصولات ساخته شده توسط خود برند ، توسط تأثیرگذار ساخته می شوند. به خاطر داشته باشید که هزینه تولید فیلمبرداری چندین برابر کمتر از هزینه ساخت یک شرکت است.

حتی بهتر می شود هزینه تولید محتوا معمولاً به شرکت بلکه برای خود تأثیرگذار تعلق نمی گیرد. نیازی به گفتن نیست ، انتظار می رود این فاصله در سال بعد حتی بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

در نتیجه

همانطور که مشاهده می کنید ، ارزش کلی بازاریابی تأثیرگذار سال به سال در حال رشد است. در حالی که برخی از آمارهای ذکر شده در بالا ممکن است از نظر جمعیتی به دیگری متفاوت باشد ، اما بیشتر به نظر می رسد به جای تغییر رویکرد کلی بازی ، یک تأثیرگذار مناسب پیدا کند.

با این حال ، سال آینده وعده های پر از شگفتی را می دهد و تقریباً غیرممکن است که بگوییم پیشرفت در روندهایی مانند یادگیری ماشینی بر روی الگوریتم و از این طریق ، بازاریابی تأثیرگذار چه تاثیری خواهد گذاشت.

به همین دلیل ، گرچه بازاریابی تأثیرگذار بسیار مؤثر است ، اما به جای اینکه تنها بلیط برنده شرکت شما در حال بازپرداخت باشد ، همچنان به عنوان مهار ماشین بازاریابی دیجیتالی شما بهتر عمل می کند.