راهنمای خرید املاک

وقتی تصمیم به خرید خانه می گیرید، سوالات زیادی در مورد اندازه، موقعیت مکانی و امکاناتی که به دنبال آن هستید باید از خود بپرسید. جزئیات آنچه از یک خانه می خواهید و نیاز دارید یک مرحله مهم در فرآیند خرید خانه است، زیرا به شما در انتخاب خانه مناسب کمک می کند.

اگر خانه شما برای مدت طولانی در بازار مانده است، همیشه دلیل آن مشخص نیست. این به این دلیل است که عوامل زیادی تعیین می کنند که خانه شما با چه سرعتی به فروش می رسد. محله شما، وضعیت فعلی خانه شما و شرایط بازار، همگی نقش دارند.

 

مزیت دیگر این است که در بازه زمانی ثابت، نرخ بهره کمتری نسبت به وام با نرخ ثابت دریافت خواهید کرد. می توانید از این زمان برای قرار دادن مبلغ اضافی برای وام خود استفاده کنید تا موجودی شما پرداخت شود. این به شما امکان می دهد در صورت افزایش نرخ در آینده، پرداخت ماهانه کمتری داشته باشید.

می دانید که می خواهید امتیاز بخواهید، اما چگونه می توانید فروشنده را متقاعد کنید که به شما در پرداخت کمک کند؟ امتیاز خواستن تماماً به مذاکره و درک بازار فعلی مسکن است. ابتدا، باید بفهمید که آیا در بازار خریدار هستید یا بازار فروشنده . این به شدت بر توانایی شما برای مذاکره برای امتیازات تأثیر می گذارد. وقتی خانه‌شان برای مدتی در بازار بوده یا زمانی که بازار خریدار است، فروشندگان انگیزه بیشتری برای ارائه امتیاز دارند.با هر خرید خانه، ابتدا باید برای وام خانه خود تأییدیه بگیرید تا دقیقا بدانید چقدر می توانید خرج کنید. می توانید به صورت آنلاین با Rocket Mortgage ® درخواست دهید . اگر برای وام مسکن تأیید شده باشید، نامه تأییدیه ای از وام دهنده خود دریافت خواهید کرد که می توانید از آن برای بیرون رفتن و شروع خرید استفاده کنید. برخی از فروشندگان ممکن است افراد را بدون تأیید قبلی از سوی وام‌دهنده اجازه ورود ندهند.شما می توانید تعیین کنید که چقدر باید برای هر یک از هزینه های بسته شدن خود بپردازید، با نگاهی به افشای پایانی خود . شما باید آن را از نزدیک بررسی کنید تا مطمئن شوید که وام دهنده شما پیش پرداخت را به شما اعتبار داده است. افشای پایانی شما هزینه های بسته شدن شما را مشخص می کند و دقیقاً به شما می گوید که برای هر کارمزد یا هزینه چقدر بدهکار هستید.مرحله 1: تصمیم بگیرید که آیا برای خرید خانه آماده هستید یا خیر

وقتی تصمیم به خرید خانه می گیرید، سوالات زیادی در مورد اندازه، موقعیت مکانی و امکاناتی که به دنبال آن هستید باید از خود بپرسید. جزئیات آنچه از یک خانه می خواهید و نیاز دارید یک مرحله مهم در فرآیند خرید خانه است، زیرا به شما در انتخاب خانه مناسب کمک می کند.

خرید آپارتمان 60 متری در تهران 

وقتی صحبت از خرید و فروش خانه می شود، همه چیز نسبی است. هنگام خرید چقدر باید پرداخت کنید؟ هنگام فروش چقدر باید درخواست کنید؟ ارزش واقعی یک خانه چقدر است؟ پاسخ ها همه به تعدادی از عوامل نسبی بستگی دارد که بر اساس مکان، زمان سال، روند بازار املاک و مهمتر از همه، مقایسه املاک و مستغلات متفاوت است.

درآمد مورد نیاز برای خرید خانه

ما شما را سرزنش نمی کنیم: مهم نیست که در جستجوی اولین ملک اجاره ای خود هستید یا یک سرمایه گذار باتجربه املاک و مستغلات به دنبال افزایش جریان نقدی خود هستید، انتخاب فرصت سرمایه گذاری مناسب بسیار مهم است. خواه به دنبال تعیین چگونگی یافتن املاک خارج از بازار، چه چیزی در یک ملک سرمایه گذاری باشید، یا نحوه مدیریت تامین مالی خانه تک یا چند خانواده، نترسید – ما در اینجا شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

از آنجایی که خرید خانه خرید بزرگ و مهمی است، باید مطمئن شوید که حرفه ای هایی که با آنها کار می کنید می دانند درباره چه چیزی صحبت می کنند و در کاری که انجام می دهند خوب هستند. اگر مطمئن نیستید برای یافتن یک وکیل معتبر املاک و مستغلات کجا جستجو کنید، در اینجا چند مکان برای شروع وجود دارد:

هنگام در نظر گرفتن بهترین مکان برای خرید خانه دریاچه، برخی از مکان ها از نظر سرمایه گذاری بهتر از مکان های دیگر هستند. حتماً یک متخصص محل را بررسی کنید تا مطمئن شوید که زمین مستحکم است و خط آب بالا نمی رود. اگر خانه شما در یک منطقه دلخواه، خوب و در زمینی پایدار ساخته شده باشد، احتمال افزایش ارزش آن زیاد است.

خرید خانه در قبرس 
نوشته دیگر :   بررسی جامع لوازم برقی پرکاربرد در خانه

مزایا و معایبی برای مشارکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات وجود دارد. اما شاید یکی از کلیدهای یک مشارکت موفق سرمایه گذاری در املاک، یافتن شریک مناسب برای همکاری باشد. برای سرمایه گذاران مهم است که شریکی را انتخاب کنند که نقاط قوت و ضعف خود را متعادل کند. با در نظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید جوانب مثبت و منفی را بررسی کنیم:

قرارداد خرید ملک یک قرارداد قانونی الزام آور است که بر خرید و فروش ملک حاکم است . که بین خریدار و فروشنده ایجاد می شود، شرایط معامله و شرایطی را که تحت آن یک فروش رخ می دهد را مشخص می کند.

ارزش ارزیابی شده توسط یک ارزیاب حرفه ای املاک و مستغلات به یک ملک اختصاص می یابد. در مقابل، ارزش بازار یک ملک توسط خریداران تعیین می‌شود، که دارایی‌های املاک را بر اساس آنچه فکر می‌کنند قیمت یک ملک باید باشد و مهمتر از همه، آنچه که حاضرند برای آن بپردازند، ارزش گذاری می‌کنند.

خرید مسکن مهر پردیس 

ارزیابی خانه یک تخمین بی طرفانه از ارزش یک خانه است. ممکن است بشنوید که نماینده املاک یا وام دهنده شما به این تخمین به عنوان ارزش بازار منصفانه ملک اشاره می کند. وام دهندگان نیاز به ارزیابی دارند زیرا نمی توانند بیشتر از ارزش ملک وام دهند. ارزیابان خانه متخصصان دارای مجوز هستند که املاک و مستغلات را ارزیابی می کنند و ارزش یک ملک خاص را محاسبه می کنند. ارزیاب برای وام دهنده کار نمی کند و برای شما کار نمی کند.

خرید خانه به ندرت یک فرآیند سریع است. اما وقتی بالاخره پا به خانه رویایی خود گذاشتید، همه وقت، عرق و اشک شما ناگهان ارزشش را دارد. هنگامی که پیشنهاد شما پذیرفته شد، احتمالاً به دنبال این هستید که در اسرع وقت وارد خانه شوید و زندگی جدید خود را شروع کنید، اما یک مرحله کلیدی هنوز باقی مانده است: ارزیابی خانه .

چه به دنبال خانه اول خود باشید یا یک ملک سرمایه گذاری جدید ، احتمالاً به اصطلاحات زیادی در مورد سبک خانه و ساختار آنها توجه کرده اید. درک این اصطلاح می تواند به شما کمک کند خانه مورد نظر خود را پیدا کنید، مسائل رایج برای بازرسی خانه خود را پیش بینی کنید و مزایای مربوط به انواع خاصی از خانه را بیاموزید.

در حالی که از نظر فنی می توانید در هر جایی از خانه بخوابید، در واقع الزاماتی وجود دارد که تعیین می کند چه اتاق هایی را می توان به طور رسمی به عنوان “اتاق خواب” در هنگام ارزیابی یک خانه نامید. بیایید بررسی کنیم که چه چیزی یک اتاق خواب را از اتاق های دیگر خانه شما متفاوت می کند – و چرا اهمیت دارد.

فروش ملک اجاره ای نسبت به سایر انواع املاک و مستغلات چند چروک بیشتر دارد. هر اجاره ای که قبل از تاریخ بسته شدن به فروشنده پرداخت می شود باید در جدول پایانی در معامله اجاره املاک و مستغلات محاسبه شود. این بدان معناست که فروشنده هر مبلغ اجاره ای را که نشان دهنده دوره زمانی بسته شدن تا پایان دوره اجاره – معمولاً یک ماه است – به خریدار بدهکار است دلایل زیادی وجود دارد که یک مستاجر ممکن است تصمیم به اجاره فرعی فضا بگیرد. شاید مستاجر اصلی – معروف به اجاره‌دهنده فرعی – فضای زیادی داشت و می‌خواست با پر کردن دفتر خالی، برای کسب درآمد اجاره دهد. ممکن است مستاجر خیلی بزرگ شده باشد و نقل مکان کرده باشد، اما همچنان در یک قرارداد بلندمدت قفل شده بود، بنابراین برای پوشش هزینه‌ها باید اجاره فرعی انجام می‌شد.

با وجود پیشرفت در ساخت و ساز خانه در چند دهه اخیر، صاحبان خانه های زیادی وجود دارند که همچنان خانه های قدیمی را به دلیل جذابیت و شخصیت خود ترجیح می دهند. اما خانه هایی که 50 تا 100 سال پیش ساخته شده اند چندین مزیت دیگر نیز دارند، از جمله موارد زیر: