طرز تهیه پیتزای کلم رژیمی

http://teekid.com/istockphoto/banner/banner3.jpg

lowcarb_cookingclassy

 گل کلم جانشین عالی واسه کربوهیدرات هایی مثل برنج و نانه. شما می تونید از این ماده واسه ساخت یه خمیر عالی استفاده کنین.

مواد لازم:

  • یه عددگل کلم متوسط
  • یه چهارم پیمانه پارمسان ریز خرد شده
  • یه چهارم پیمانه موزارلای ریز خرد شده
  • یه چهارم قاشق چایخوری نمک
  • یه عدد تخم مرغ بزرگ
  • یه حبه سیر

مواد لازم واسه روی پیتزا:

  • یه دوم پیمانه سس پیتزای خونگی
  • یه الی یه و یه دوم پیمانه موزارلای خرد شده
  • مواد دلخواه مثل گوجه فرنگی، ریحان، پونه، زیتون و قارچ

روش درست کردن:

  1. اول فر رو با دمای ۴۵۰ درجه از قبل گرم کنین. سینی فر رو با کاغذ مخصوص بپوشونین.
  2. گل کلم رو بشورید، اون رو به طور کامل خشک کنین و نصف اون رو داخل غذاساز بریزین و به مدت ۳۰ ثانیه بزنین. حالا گل کلم خرد شده رو به یه کاسه مخصوص مایکروویو منتقل کنین. باقی مونده گل کلم رو داخل غذاساز بریزه و دوباره هم بزنین. گل کلم خرد شده رو به کاسه قبلی انتقال بدید. حالا روی کاسه رو با فویل مخصوص بپوشونین و به مدت ۴ دقیقه در مایکروویو بذارین. بعد از پخت اجازه بدید سرد شه.
  3. گل کلم رو به یه کاسه منتقل کنین، پارمسان، موزارلا، نمک، تخم مرغ وسیر رو به اون اضافه کنین.
  4. حالا ترکیب رو به اندازه ۱۱ الی ۱۲ اینچ باز کنین و به مدت ۹ الی ۱۱ دقیقه در فر بپزید.
  5. ترکیب پخته شده رو از فر خارج کنین و روی اون سس، پنیر موزارلا و مواد دلخواه رو اضافه کنین.دوباره به مدت ۵ الی ۷ دقیقه داخل فر بپزید.

روش درست کردن پیتزای دریایی

روش درست کردن پیتزای ماهیتابه ای بدون فر

آشپزی روز آشپزی مدرن پیتزا

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*