آموزشی

طرز تهیه بروسکوتای پولنتا

روش درست کردن بروسکوتای پولنتا

این غذا واسه آدمایی که رژیم غذایی بدون گلوتن رو دنبال می کنن بسیار عالیه.

زمان پخت: ۴۰ دقیقه به همراه یه ساعت واسه خنک شدن

آسون

واسه ۶ نفر

ارزش تغذیه ای:

  • ۱۹۸ کیلوکالری
  • ۱۲ گرم چربی
  • ۲۰ گرم کربوهیدرات
  • ۰ گرم شکر
  • ۱ گرم فیبر
  • ۴ گرم پروتئین
  • ۹۷ گرم نمک

مواد لازم:

  • ۷۰۰ میلی لیتر آب سبزیجات
  • ۱۴۰ گرم پولنتای آماده
  • دو قاشق غذاخوری ریحان تازه خرد شده
  • دو قاشق غذاخوری روغن زیتون
  • نه قاشق چایخوری سس تاپناد زیتون
  • نه عدد گوجه فرنگی خشک
  • ۱۰۰ گرم برگ سالاد مخلوط

روش درست کردن:

  1. اول آب سبزیجات رو تو یه ماهیتابه بریزین و اونو بجوشونین. به آرومی هم بزنین، پولنتا رو به اون اضافه کنین و به مدت ۵ دقیقه بپزید. بعد ریحان رو به اون اضافه کنین و کمی فلفل مشکی و نمک روی اون بریزین. حالا تو یه ظرف چرب شده اونو باز کنین و اجازه بدین به مدت یه ساعت در همین حالت بمونه.
  2. پولنتا رو به شکل مستطیل برش بدین. بعد به صورت مورب ببرین تا دو مثلث انجام بشه.  روی یه منقل تمیز اونو سرخ کنین.
  3. روی هر کدوم سس تاپناد و گوجه فرنگی بریزین و به صورت گرم با برگ سالاد مخلوط سرو کنین.

علائم مریضی سلیاک و روشای درمان اون

چیجوری رژیم غذایی بدون گلوتن بگیریم؟

آشپزی بدون گلوتن آشپزی مدرن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *