آموزشی

طراحی لوگو حرفه ای و ارزان

امروزه پیدا کردن شرکتی که با قیمتی مناسب و ارزون مبادرت به طراحی لوگو کمه هرچند نکات بسیار زیادی در طراحی لوگو مطرحه که اونو از قیمتش جدا میکنه شرکت طراحی بیوتی دیزاین ارائه دهنده بهترین سبکای طراحی لوگو در ایران و جهان دارای نمونه کارای بین المللی این کار رو واسه مشتریان گرامی انجام داده هم اینکه مقالات زیادی در مورد آموزش طراحی لوگو هم ارائه داده حالا میپردازیم به سبکایی که در بخش کاری بیوتی دیزاین طراحی میشه

سبکا در طراحی لوگو

همونطور که در پستایی که در وبلاگ قرار داده شد به طور کامل با سبکای لوگو آشنا شدیم اما یه توضیح کامل هم اینجا می دم لوگوا در سبکای مختلفی طراحی می شن که تموم این سبکای زیر مجموعه ۳ سبکه یعنی ممکن نیس هیچ طرح لوگویی از این ۳ سبک خارج باشن

طراحی لوگو در سبک نوشتاری

سبک نوشتاری یه سبک کلاسیکه که امروزه با گذشت زمان هم پیشرفت بسیاری کرده خیلی از این لوگوا در این سبک هستنند سبک نوشتاری سبکیه که در اون طراحی لوگو فقط به صورت نوشته طراحی میشه و هیچ شکلی در اون وجود نداره تایپوگرافی رو هم میشه یه زیر مجموعه از لوگوی نوشتاری دونست از لوگوهای نوشتاری معروف میشه به لوگوی شرکت گوگل اشاره کرد که از راه یه طراح برزیلی به نام روث کدار طراحی شده لوگوی گوگل بارها در مناسبتای جور واجور تغییر میکنه اما لوگوی اصلی اون همون لوگوییه که در ۴ رنگ طراحی شده و هر رنگ دلیل خاصی داره که هر شرکت یه جور اونو توصیف میکنه امروزه واسه طراحی یه لوگوی حرفه ای باید یه رنگ بندی خاص در نظر گرفته شه که در ادامه درباره این موضوع هم صحبت می کنیم

طراحی لوگو در سبک تصویری یا اشکال

این سبک هم بسیار در طراحی لوگو استفاده میشه یعنی هرسه سبک زیاد استفاده می شن نمیشه گفت کدوم سبک در بین جوامع محبوب تره سبک تصویری در طراحی لوگو سبکیه که فقط از اشکال در طراحی لوگو استفاده میشه و هیچ نوشته درون اون وجود نداره از لوگوهای معروف تصویری میشه به لوگوی شرکت اپل که یه سیب گاز زده و همینطور لوگوی شبکه اجتماعی توییتر که یه پرنده س اشاره کرد اگه دقت کنین لوگوا میتونن هیچ ربطی به شرکت نداشته باشن همونطور که لوگوی اپل هیچ ربطی به شرکت نداره پس در این موضوع هیچ محدودیتی وجود نداره که لوگو حتما باید با شرکت در رابطه باشه

طراحی لوگو در سبک ترکیبی

لوگوهای ترکیبی ترکیبی از این ۲ لوگو هستنند یعنی شکل و نوشته با هم ترکیب میشه و یه لوگوی قشنگتر رو تشکیل می ده لوگوهای ترکیبی تنوع بسیاری دارن اما نکته ای که در طراحی این لوگو هست اینه که باید جوری با هم شکل  نوشته رو ترکیب کرد که انگار جزویی از هم هستنند از لوگوهای ترکیبی میشه به لوگو پپسی یا پلی استیشن اشاره کرد لوگوهای ترکیبی معمولا امور مربوط به شرکت هم در خود دارن و نشون میدن  و همین میتونه در قابل فهم تر کردن یه لوگو حرفه ای خیلی کمک کنه

با اطمینان با بیوتی دیزاین برند خود رو نمونه کنین

چیجوری سلامت روحی خود رو افزایش بدیم؟

چیجوری با انگیزه کار کنیم؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *