بررسی انواع تبلیغات در گوگل ادسنس

brain connections

هر سایتی به خاطر ، مهمترین و اصلی ترین کاریه که هر وبمستر باید در اولویت فعالیتای خود بذاره. این به خصوص درمورد سایتایی که تجارت الکترونیک دارن و اجناس خود رو از راه اینترنتی به فروش می رسونن، اهمیت بیشتری داره. ترفندهای مختلفی بوسیله وبمسترها واسه صورت میگیره که ترفندهای غیرقانونی، از نظر گوگل تخلف هستش و در نتیجه دلیل افت سایت شما می شه.

یکی از روشای ، تبلیغ سایته. واسه این منظور، گوگل سرویسایی مثل گوگل ادوردز و گوگل ادسنس رو ارائه کرده که بهترین برنامه های گوگل واسه تبلیغاته. برتری گوگل ادسنس نسبت به گوگل ادورز اینه که در این سیستم نه فقط شما می تونین واسه سایت خود تبلیغات ارائه کنین بلکه می تونه به عنوان فرد پذیرنده گوگل، می تونین تبلیغات ارائه کنین و در نتیجه واسه خود کار و کاسبی راه بندازید. کلا تبلیغات در گوگل ادسنس به چند دسته تقسیم می شن:

۱-     تبلیغات محتوا محور

منظور از این تبیلغات، تبلیغاتی هستن که به محتوای سایت مربوط می شن و شامل متن و مقالات، ویدیوها، عکسا، تصاویر متحرک و… هستن. که در این حالت، وبمسترها می تونن هر کدوم از این محتواها رو به عنوان تبلیغات خود انتخاب کنن و هدف این تبلیغات، کاربرانی هستن که به دنبال محتوای خاصی در گوگل جست و جو می کنن.

۲-   تبلیغات ویدیو محور

این دسته از تبلیغات، بر اساس ویدیوه به این معنا که وبمسترها از ویدیو واسه تبلیغات خود استفاده می کنن. در این مورد، به این نکته باید توجه داشت که حتما سایت شما باید در Player  سایت، ویدیوها به صورت خودکار پخش شن. این روش بیشتر واسه سایتایی مناسب استکه محتوای اصلی اونا رو ویدیو تشکیل میده.

۳- تبلیغات جست و جو محور

یکی از مهمترین تبلیغات، براساس اندازه جست و جوی یه عبارت یا کلمه خاصه. در این زمان، وبمسترها درخواست می کنن که تبلیغ انا براساس یه جست و جوی خاص که بیشتر بوسیله کرابران اهمیت داره انجام بشه بنابر این ای انجایی که این تبلیغ بسیار تاثیر گذاره به خاطر همین گران تره. به این موضوع دقت لازم رو به عمل بیارین که در این مورد باید به انتخاب مورد جست و جو دقت زیادی داشت تا بهره وری بازدید از سایت شما بیشتر و رتبه بندی سایت زیاد شه.

حتما بخونین :

  • با روش هدف دار های برد در سئو شما پیروز قطعی میدون باشین
  • سئو معنایی ؛ تحقق غیرممکن ها در کار بهینه سازی وب
  • ۵ ترفند در بازاریابی محتوا – محتوا رو از نو بسازیم!
  • بررسی سرعت سایت در سئو سایت
  • اهمیت کیفیت محتوا در سئو با در نظر گرفتن الگوریتم هوش مصنوعی گوگل
بررسی شکل های جور واجور تبلیغات در گوگل ادسنس
  • بررسی شکل های جور واجور تبلیغات در گوگل ادسنس

۵

خلاصه

بررسی شکل های جور واجور تبلیغات در گوگل ادسنس !!! یکی از روشای افزایش بازدید سایت، تبلیغ سایت و تبلیغات در گوگل ادسنسه

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست