بازاریابی محتوا با محتوای مناسب

سلام به همه دوستان گل. سال نو بهینه……..

خیلی جالبه که بدونین همین الان سال تحویل شد و من دارم این پست رو منتشر می کنم. سال جدید قراره کارای جالبی براتون انجام بدیم پس با ما همراه باشین. بریم سراغ ادامه آموزش هامون……
بازاریابی محتوا ، هرنوع بازاریابیه که با خلق و اشتراک محتوای رسانه ای و عمومی واسه ایجاد مشتری درگیره. روش هایی از بازاریابیه که ایجاد و پخش موارد و ارزشای محتوا رو واسه جذب، پیدا کردن و تضمین ارائه تعریفی روشن و قابل فهم واسه مخاطبین رو رو دوش داره. در واقع ، هنر ایجاد رابطه با مشتریاس و وظیفه اون ارائه تصویر ذهنی مناسب به اونا قبل از خریده.
بازاریابی محتوا روشی روش هدف دار واسه برنامه ریزی تاکتیکا به خاطر به کار گیری محتوای مناسب واسه جذب مشتریه. ، بخش بزرگی از بازاریابی رو با دقیق شدن و فوکوس کردن بر نیازای مشتری، مضامین مناسب، موارد دریافتی از سمت مشتری (فیدبک)، منافع و تجربه های مشتری مداری از مخاطبین مورد نظر تکمیل می کنه.

جرئیات مهم درباره بازاریابی محتوا

در واقع بازاریابی محتوا، راهی واسه جذب و علاقه مند کردن مشتریان با قصد خرید، به اجناس موجود، از راه ایجاد محتوای تبلیغاتی مناسبه. بازاریابی محتوا شامل شعارهای تبلیغاتی، اهداف کمپین تبلیغاتی، پستای توییتر، فیس بوک و سایت مربوط به شرکت شما، واسه معرفی به مخاطبین مشخص و مشتریان هست. وقتی که یه برند، از کلمات و توضیحات خاص استفاده می کنه، این کلمات تو ذهن مشتری تکرار می شه، می تونن عمیقتر تو ذهن آدمایی به عنوان مشتری نفوذ کنن. با به کار گیری بازاریابی محتوای مناسب، برنده ها می تونن ماجراهایی درباره چگونگی خرید و شخصیت افراد جمع آوری کنن. به جای جمع آوری اطلاعات درباره مشتریان، باید بر احساسات و بازخورد اونا نسبت به اجناس تمرکز کنه تا بتونه بهترین محتوا رو واسه تاثیرگذاری روی ذهن اونا انتخاب کنه.
بازاریابی محتوا، قیمت گذاری روی شکل های جور واجور موجود نیس؛ بلکه بیشتر تاثیر ذهنی بر طبع افراده. پیاما و موضوعات بازاریابیه که محرک باورها، احساسات، عقاید و هیجاناته و همین پیاما، محتوای بازاریابی تلقی می شه. تمرکز کمتر بر قیمت و جزئیات تولید، در مقابل افزایش دقیق شدن و فوکوس کردن بر تجربیات و خواسته های مشتریان، یکی از مهمترین موضوعاتیه که باید در بازاریابی محتوا در نظر بگیریم.
در تعریفی دیگه، بازاریابی محتوا رو مقابل تبلیغات قرار دادن. این در مورد جفت و جور آوردن کالاهایی واسه مشتریه که واقعا به اونا نیاز داره، در اصل خدمات، اهداف و ایده های برند شما، به تلاش واسه فروش و مسائل مربوط به اون، ترجیح داده می شه. این دقیقا، رسیدن به موقعیتیه که مشتری از شما توقع داره، به جای ارائه توضیحات اضافی و تبلیغاتی در مورد اجناس شرکت. در شما می تونین دقیقا تجربیاتی رو در اختیار اونا بذارین که میخوان بدونن، به جای ایجاد حواس پرتی واسه ناآگاهی از اجناس جدید با تبلیغات.
به طور خلاصه، در تبلیغات محتوا، استفاده بیشتر از مضامین موثر، با کیفیت و کمتر تبلیغاتی، واسه بازاریابی بسیار ارزشمنده. بازاریاب باید بدونه، فقط محتوا و کنه مطالب اونه که خریدار رو علاقه مند به خرید از اون برند می کنه. پس باید در انتخاب مضامین و محتوا بسیار دقت کنه. این محتواها می تونن در سایت انتشار پیدا کنن تا در دسترس همیشگی خریداران باشه.

این نوشته را هم بخوانید :
اشتباهات رایج در سئو محلی

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست

Be the first to comment

Leave a Reply

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد


*