امتیاز کیفیت در گوگل ادوردز

Collection of colorful 3D arrows isolated on white

‫وقتی که در حال به کار گیری‬‬ گوگل ادوردز هستین موضوع مهم اینه که Quality‫Score‬ رو به یاد بسپرید.‬ امتیاز کیفیت، شما رو قادر به گرفتن امتیاز واسه‬ تلاشهایتان در ساخت گروه های تبلیغاتی‬، تبلیغات و صفحه فرود میسازد.‬ وقتی که امتیاز با کیفیتی دارین‬ نمایش بیشتری یافته و نمایش زیادی‬ واسه هزینه کم دارید‬ و با امتیاز گیری از اونجایی که اون زمان بیشتری واسه‬ ساخت کمپین هست، واسه شروع تا آخر‬ یه روش هدف دار کلمه کلیدی گزاری بسازین.‬ هرچه کلیدواژهای کم قیمت تری‬ داشته باشین نمایش بیشتری دارید‬.‬‬‬‬‬‬

امتیاز کیفیت در کمپین تبلیغاتی گوگل

ما‬ باید در مورد امتیاز کیفیت بدونیم‬ و این اطلاعات مفیدی در‬ کمپین تبلیغاتی گوگله.‬ اولین المان از امتیاز کیفیت مقدار تمایل واسه‬ پیشنهاد دادن واسه تبلیغات در زمان کلیکه‬ و امتیاز کیفیت چهار علت دیگه رو کم می کنه‬ کپی در تبلیغات، آهنگ کلیک‬ مقداری که مردم بر این تبلیغات کلیک میکنن،‬ زمان لود صفحه فرود و رابطه صفحه فرود‬ هر کدوم از این المانها رو جدا جدا بررسی میکنیم‬، پس کپی تبلیغات اهمیت داره چون چیزی که بررسی میکنیم‬ کلمه کلیدی مشخصی در تبلیغاته.‬ وقتی که واژه جستجو میشه تبلیغات شما نمایش پیدا میکنه.‬ اگه بر واژه مشخصی پیشنهاد شه‬ تبلیغات باید واژه رو درخشش کنه‬ پس سوال اول اینه که‬ که شما از این کلید واژه ها‫ در تبلیغ استفاده میکنین؟‬ ‬
اندازه پیشنهاد عامل بزرگیه. شما واسه هر بازدید چه مبلغی می پردازید؟‬ شما رتبه تون از رقبا‬ کمتره؟ چقدر رتبه تا‫ن کمتر از رقبا هستش؟‬ یا اینکه پیشنهاد شما چقدر بالاتر از رقبا هستش؟‬‬ گاه ها من مردمی رو میبینم که می خوان‬ بودجه رو اندازه بندی کننده و‬ بیشتر از ۵ دلار در روز صرف کنن‬ البته اونا ۲۰۰ واژه پیشنهاد میکنن. این بودجه‬ ای کافی واسه درخواست نیس‬ و احتمالش هست که بودجه‬ شما در میونه روز تموم شه و‫ هیچکی تبلیغ شما رو نبیند‬ و به این صورت شما باید‬ درخواستها واسه کلمات کلیدی مشخصی رو درک کنین‬. آهنگ کلیک بر اساس تعداد دفعاتیه که مردم‬ تبلیغات شما رو دیده و بر‬ اون کلیک کردن و پس کارکرد تبلیغات‬‬‬ عامل مهمی در امتیاز کیفیته‬ پس نه فقط تبلیغات بلکه گروه تبلیغاتی‬ در عمکلرد گذشته اکانته‬ و در اون صفحه فرودی که‬ مردم کلیک میکنن قرار داره.‬ وقتی که اونا صفحه فرود رو‬ ببینن شما چیکار میکنین؟‬ پس صفحه فرود باید با زبون واژه هایی که شما‬ بر اون پیشنهاد میدین همخوانی داشته‬ باشه.

زمان لود از اهمیت زیادی برخورداره.‬ صفحه فرود میتونه واسه لود سریعتر بهینه سازی شه‬. چیزی که باید در اینکار توجه‬ داشته باشین تجربه کاربریه‬ چون مشتری در موتور جستجو شما رو پیدا میکنه‬. مخاطبین اولیه اگه واسه لود صفحه منتظر بمونن‬ و تجربه خوبی نداشته باشن‬ شما امتیاز کیفیت کمی دریافت میکنین‬ پس شما می تونین تصاویر و فایلهای‬ خود رو بهینه سازی کنین تا لود سریعتری داشته باشین.‬ اینجا چند قانون واسه‬ تنظیم حساب AdWords رو‬ در اختیارتون قرار می دم‬. یه گروه تبلیغاتی روشن واسه کلیدواژهای مشخصتان بسازین‬. اگه دودل هستین گروهی جدید بسازین. هر چی در‬ گروه های تبلیغاتی در مورد کلمه کلیدی‬ مشخصتر عمل کنین امتیاز بهتری دریافت میکنین‬.

از اون واژه ها حتما در‬ عنوان و کپی تبلیغاتهایتان استفاده کنین‬. از یه نشانی روشن که کلیدواژهایی در تبلیغات داره‬ استفاده کنین تا به مردم نشون‬ دهد که به صفحه فرود مشخصی میرن‬ و یه صفحه فرود روشن واسه هر گروه بسازین.‬ همیشه از کلیدواژهای مشخص بر‬ صفحه فرود در تبلیغاتها استفاده کنین‬ و همونطور که گفتم این به نظر کاملا معلومه‬ ولی خیلی از بازاریابان این گامهای ابتدایی رو طی نمی کنن‬.‬ شما گروه های تبلیغاتی بسازین،‬ اونا رو با صفحه فرود مطابقت بدید و خیلی از اوقات شما باید صفحات فرودی واسه بهینه سازی بهتر واسه‬ گروه های تبلیغاتی بسازین و مطمئن‬ شید که روش هدف دار پیشنهاد دهی شما‬ با همه حولوحوش روند تبلیغات واسه جستجو گر همخوانی داره‬‬‬‬‬‬‬

اشتراک گذاری در: فیسبوک توئیتر گوگل + لینکدین پینترست