استراتژی محتوای بلند مدت

هر مدیر سایتی می دونه که مهمترین عامل در ، افزایش اندازه بازید و در آخر تعداد مشتری، تولید محتوای دراز مدت و ماندگاره. منظور اینه که محتواهایی تولید شه که هیچ وقت ارزش خود رو از دست ندن و همیشه واسه کاربر تازگی داشته باشن.
تولید محتوا دارای اثرات زیادیه من جمله:
۱- افزایش ترافیک سایت
۲- افزایش اعتبار برند اجناس شما
۳- افزایشش اندازه کارآفرینی واسه شما
کارآفرینی
۴- افزایش اعتماد کاربر به شما
۵- و…
حال بهترین محتوا، به محتوایی می گن که نه فقط از نظر کمی و کیفی بسیار عالی باشه و کاربر رو به سمت خود تشویق کنه، بلکه باید همیشه موندگار باشه. واسه این که روش هدف دار دراز مدت واسه محتوا اعمال شه باید چند اقدام انجام داد:
۱- همزمان با گذشت زمان، یافته های جدیدتری درباره اون موضوع کشف می شه پس شما باید مقالات قدیمی در این رابطه رو بروزرسانی کنین و مطالب جدید به اون اضافه کنین.
۲- با روشای جور واجور تلاش کنین ظاهر مقاله رو چه از نظر تصاویر و چه از نظر فرمت مقاله، همیشه به روز نگه دارین.
۳- درباره جنسای خود، همیشه نکات جدید و آخرین یافته ها و کاربرده ها رو

‫از اونجایی که هر روزه کسب‫ و کارای بیشتری به عنوان‬‬رسانه ای واسه محصولاتشون از اینترنت استفاده میکنن،‬ باید صاحبان کار و کاسبی دلیل‬ به درد بخور بودن روش هدف دار محتوای دراز مدت واسه رسیدن به‬ اهداف جستجو رو بفهمن.‬ روش هدف دار محتوا برنامه ریزی، ساخت و‬ مدیریت محتوای مورد استفاده س.‬ حال می خوام هر کدوم از اونا رو جداگونه بررسی کنم.‬ قبل اینکه محتوایی بنویسین و‬ ارسالش کنین یا اینکه اونو در وب ارائه کنین‬ باید برنامه ریزی داشته باشین،‬ واسه اینکار باید مخاطبین هدف و‬ نیازای اونا رو درک کنین.‬

برنامه ریزی

مثالی از راه هدف دار محتوای دراز مدت

محتوا رو به عنوان یه طعمه‬ و مخاطبین رو ماهی در نظر بگیرین،‬ اگه از طعمه اشتباهی استفاده‬ کنین و یا اینکه طعمه درستی‫ رو درجایی که ماهی‬ وجود نداره بندازین اصلا خوب نیس. چیزی که می خواید رو نمیگیرین‬ ولی با شناختن مخاطبین، محل حضور اونا‬ و موضوع بحث اونا ، شما می تونین‬ راحت تر اونا رو پیدا کرده‬ و چیزای مهم واسه اونا رو درک کنین‬. وقتی که این موضوع رو با‬ بررسی کلمات کلیدی همراه میسازید، درک بسیار قوی از‬ قالبها و شکلای جور واجور مباحث که می خواید‬ واسه اون محتوایی تولید کنین داشته باشین.‬ وقتی که ساخت اصلی شروع میشه‬ مطمئنا محتوا اصل ماجراست.‬ ساخت محتوا عملیه که باید اونو‬ چه بخواین چه نخواهید در برنامه‬ ریزی بازاریابی آنلاین خود جا بدین.‬ اگه شما محتوایی نمی نویسید و‬ اونو در وب به اشتراک نمیذارین‬ سهم ترافیک سایت خود رو از دست میدین.

این نوشته را هم بخوانید :   طراحی لوگو حرفه ای و ارزان

‬ هر راهی که شما می تونین به‬ مشتریان بالقوه خود کمک کنین‬ به قالب و کلیدواژهای مورد‬ هدف شما بستگی داشته و مخاطبینی که شما‬ به دنبالش میرید یه فرصته‬ و اگرخوب در موردش فکر کنین‬ اگه شما به پرسشای عادی مشتریان خود جواب ندین‬ رقبای شما اینکار رو می کنن‬. ساخت محتوا شامل نوشتن محتویات مورد‬ هدف، مربوط و خوبه.‬ کمیت محتوا به اندازه ارزش کیفی اون مهم نیس‬، چون محتوای با کیفیت رو مردم‬ با بقیه به اشتراک میذارن.‬ واسه اهداف سئو، به یاد داشته‬ باشین که محتوایی که مخاطبین رو جذب میکنه‬ و لینکها و صفحات با کیفیت در رابطه از نظر‬ موتورهای جستجو لایق امتیاز گرفتن هستن.‬ هر کاری که تیم یا گروه‬ یا منبع شما واسه اجرای این برنامه ریزی بکنه،‬ شما باید مطمئن شید که محتوا به صورت روتین واسه‬ کلید واژه ها و مخاطبین مورد هدف نوشته میشه.

‬ وقتی که محتوای شما ساخته شد، باید مدیریت شه‬ و به طور مناسب حفظ شه.‬ یه سیستم مدیریت محتوای خوب به‬ اعضای تیم اجازه اصلاح، ویرایش، پست‬ و حفظ سریع و بهتر‫ محتوا رو داده و هم اینکه‬‬ اونا رو در جریان کار‬ کمک کرده و اونا رو به‫ تشکیل یه محیط همکارانه‬‬ بین تیم و اعضای اون تشویق میکنه.‬ با رفتن به چرخه برنامه‬ ریزی، ساخت و مدیریت محتواهای به درد بخور‬ می تونین یه روش هدف دار محتوای دراز مدت، موفق و دائمی رو رقم بزنین‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬‬ تا تاثیر فوق العاده اونو در  ببینین.

منبع: فست سئو
‫‬‬